LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LCD 15 inch monitor Philips

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Oet

LCD 15 inch monitor Philips

Ongelezen bericht door Oet »

Ik heb een monitor type 150p2 die defekt is geraakt (wit scherm) na 4,5 jaar. Deze aangeboden voor reparatie bij een officieel reparatiebedrijf E-care in Duiven en wat schetst mijn verbazing: er zijn geen onderdelen meer leverbaar. Kost me evengoed 80 Euro voor onderzoek! Heeft er iemand anders ook iets dergelijks ervaren?

maybe

Re: LCD 15 inch monitor Philips

Ongelezen bericht door maybe »

zodra een artikelen buiten de garantieperiode valt komen er altijd onderzoekskosten bij kijken. Is niet leuk, maar wel normaal.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ikvind 80 euro ozk belachelijk veel, doorgaans is dit HOOGSTENS 50 maar 35-40 is gebruikelijk.

Maar als je ervoor getekend hebt (ozk staan als het goed is op rep. formulier) kan je er niet onderuit. Je kan het ding ook daar laten, je hebt er immers toch niets meer aan. Als het goed is, is dat kostenloos...

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Wanneer je een kapot apparaat hebt, en deze wordt voor reparatie aangeboden, heb je meestal kosten voor "administratieve handelingen en onderzoekskosten",

In deze situatie is het natuurlijk wel gekaanstekerij dat er "onderzoekskosten" gerekend wordt!, kan de dienstdoende reparateur beter direct zeggen dat er geen onderdelen voor deze monitor meer krijgen zijn!,

Wanneer een apparaat niet meer gerepareerd kan worden, en je koopt bij het zelfde bedrijf een nieuw apparaat, worden vaak de onderzoekkosten niet meer gerekend, omdat je een nieuw apparaat bij hen gekocht hebt, of dit bij de grote "dozenschuivers" zoals Mediamarkt e.d.ook van toepassing is durf ik niet te zeggen,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten