Ik wil iedereen waarschuwen voor het feit dat de toners bij de C1100 kleuren laser printers van Epson blijkbaar bij aanschaf al zo leeg zijn dat je in notime nieuwe toners kunt kopen.
Hij print goed, dat wel.
Maar om na pakweg 100 prints al toners te gaan kopen is wel een beetje duur.
Ik heb na 2 dagen contact met Epson opgenomen, maar blijkbaar hebben ze daar al een hele maand vakantie ofzo want reageren doen ze niet.
Doe er mee wat je wil.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lege toners in Epson kleuren laserprinter
-
calimero62
Re: Lege toners in Epson kleuren laserprinter
volgens mij is het normaal dat bij een printer niet volledig volle cartridges geleverd krijgt.
Klopt ! Ook mijn HP 1315 al in one had dit probleem zal ik maar zeggen. Om de prijs goedkoop te houden doen zij in nieuwe apparaten kleine cartridge's. Bij mij was dat 8 ml zwart 8 ml kleur.Deze zijn zo leeg en dan kan je grotere aanschaffen waar 19ml inzit, Waardeloos maar helaas doen ze het bijna allemaal.
Joopat
Joopat
-
calimero62
Bij inktjet weet ik dat dit gebeurd,
Maar dat ze deze geintje's ook al bij laser printers doen??
Dat wist ik niet.
Je kunt bij Epson 2 soorten toners kopen, een groot model en een klein model.
Ik ben er vanuit gegaan dat ik standaard de kleinste zou krijgen bij een nieuwe printer. En dat is 1500 printjes. na 45 printjes in kleur de mededeling dat ik een nieuwe magenta toner moet kopen is mij veel te snel.
Maar dat ze deze geintje's ook al bij laser printers doen??
Dat wist ik niet.
Je kunt bij Epson 2 soorten toners kopen, een groot model en een klein model.
Ik ben er vanuit gegaan dat ik standaard de kleinste zou krijgen bij een nieuwe printer. En dat is 1500 printjes. na 45 printjes in kleur de mededeling dat ik een nieuwe magenta toner moet kopen is mij veel te snel.
Hallo allemaal,
Volgens mij bestaat er geen ENKELE fabrikant die toners/cartridges aflevert met de volledige capaciteit!
Alleen bij goed nazoeken op de website van de fabrikant kom je er achter dat je altijd! "start" cartridges krijgt bij een nieuwe printer.
De fabrikant verdient namelijk helemaal niets aan de verkoop van een printer, maar alleen aan de cartridges!
Tip: Zorg er ALTIJD voor dat je een ONGEOPENDE FABRIEKS verpakking krijgt!
Bij laser-printers komt het regelmatig voor dat winkeliers de orginele cartridges vervangen door (Chinese) nagemaakte cartridges of nagevulde cartridges die bijna niet van de orginele te onderscheiden zijn; maar wel de prijs rekenen van orginele cartridges!
Groet, Mike
Volgens mij bestaat er geen ENKELE fabrikant die toners/cartridges aflevert met de volledige capaciteit!
Alleen bij goed nazoeken op de website van de fabrikant kom je er achter dat je altijd! "start" cartridges krijgt bij een nieuwe printer.
De fabrikant verdient namelijk helemaal niets aan de verkoop van een printer, maar alleen aan de cartridges!
Tip: Zorg er ALTIJD voor dat je een ONGEOPENDE FABRIEKS verpakking krijgt!
Bij laser-printers komt het regelmatig voor dat winkeliers de orginele cartridges vervangen door (Chinese) nagemaakte cartridges of nagevulde cartridges die bijna niet van de orginele te onderscheiden zijn; maar wel de prijs rekenen van orginele cartridges!
Groet, Mike