LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] levering computer
levering computer
Ik heb heel veel problemen gehad met het afleveren ben er zo'n 1,5 week mee bezig geweest dit geven ze uit handen bij ups en die zeggen niet wanneer ze komen dus moet je eigenlijk 2 weken vakantie nemen voor het afleveren van mijn computer. Mijn zuster heeft hetzelfde probleem gehad en heeft erg lang op het afleveren moeten wachten smoesjes van: erg veel bestellingen tot de computer is nog in ierland, toen werd het nog in tweeen gebracht. Op het moment dat ik dreigde dat ik naar radar of kat in de zak ging stappen konden ze wel met mij een datum en plaats van aflevering afspreken, ik heb het nl meegemaakt dat ze (ups) belde dat ze met 10 minuten voor mijn duur stonden terwijl er op de A10 een file stond van 5 km waar ik nog door moest dat soort vreemde afspraken ze houden er geen rekening mee dat er ook nog mensen in Nederland werken. Het bestellen gaat snel maar van klantvriendelijkheid hebben ze geen kaas gegeten. Mijn zus belde vanuit rotterdam en heeft af en toe 45 minuten aan de lijn gehangen en werd dan afgeblaft. Op het moment dat ze hun geld binnen hebben is de vriendelijkheid voorbij ik adviseer ook iemand die bij dell een computer wil kopen doe het niet want dat scheelt je heel veel ellende en frustraties.