LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levering waardeloos maar wel grote bekken
Levering waardeloos maar wel grote bekken
Op 2 januari 2004 kreeg ik een ordernummern voor de bestelling van een pc. Het bestond uit 3 pakketjes. Het zou in één keer geleverd worden. Evenwel kwamen twee pakketjes op verschillende dagen eind januari (veel te laat). Het derde pakketje was dan weer in Brussel, dan weer bij UPS en dan weer in Eindhoven. Om hopeloos van te worden. Veel telefoontjes gepleegd, lang wachten en ondeskundigheid troef bij Customer Care. Ze zeggen zomaar wat. Bel je daarna direct weer, dan zegt een collega iets heel anders. Dus heb ik de chef van die afdeling te spreken gevraagd. Dat weigeren ze gewoonweg en ook verbreken ze de verbinding. Heb een klacht ingediend bij de chef, maar heb daar nog niets van gehoord (twee weken geleden). Door de medewerkers werd ik naar UPS gestuurd, want daar lag het derde pakketje. Mooi niet dus. UPS was bijzonder kwaad en heeft het hoofdkantoor van Europa ingeseind. Ze hadden vele slechte ervaringen met Dell. Als ik de hulp van UPS niet had gehad, had ik het pakketje nu nog niet. Heb het ontvangen in de laatste week van februari en het heeft mij veel geld aan telefoonkosten gekost. Waardeloos bedrijf. Ik denk dat ze te groot gegroeid zijn.
Re: Levering waardeloos maar wel grote bekken
In het kort mijn ervaringen bij DELL. Zakelijk heb ik veel ervaring met DELL en zeer weining klachten en ook een goede service. Voor mij was dit de reden om prive ook een DELL aan te schaffen. Prive heb ik gelijke problemen ondervaonden zoals zojuist in de uitzending Radar vermeld. Uw opdracht heeft de fabriek gelaten, bericht op 19 december 03, helaas maar waarschijnlijk moest er wat boekhoudkundig worden afgesloten bij DELL. Vervolgens een helpdesk die niet weet waar ze het over hebben. Op een gegeven moment was alleen nog maar bij UPS terug te vinden wat de status van mijn bestelling was. Met DELL de afspraak gemaakt om de deelleveringen te verzamelen bij UPS om deze in 1maal aan te bieden, geen probleem volgens DELL alleen jammer dat ze vervolgens niet aan UPS doorgeven. Een mevrouw bij de helpdesk van DELL beweerde doodleuk dat het niet kon dat je bij UPS kon zien of het verzonden was bij de fabriek in Ierland, alleen als het in Nederland zou zijn. Dat me dat bij eerste 2 deel leveringen gelukt was, dat kon echt niet, ik verwachtte toch niet dat UPS met een bestelauto naar Ierland zou rijden om daar de bestelling op te halen. In mijn pure wanhoop heb ik toen mara contact gezocht met me zakelijk contacten bij DELL, nu kreeg ik wel min of meer een uitleg van de problemen bij DELL, want die hebben ze echt, maar dat is wel duidelijk. Maar wat scherts mijn verbasing de ontbrekende onderdelen konden nu wel per direct verzonden worden uit Ierland. Mijn advies dus als je zakelijke contacten hebt, doe het op deze manier het blijkt te werken.