LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lexmark 2300series all in one

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
hakim

lexmark 2300series all in one

Ongelezen bericht door hakim »

Beste mensen,

ik heb sinds kort een lexmark all in one printer type 4420-001.Printen doet het wel alleen scannen doet hij niks.Kan iemand mij helpen??

joopataa

Re: lexmark 2300series all in one

Ongelezen bericht door joopataa »

Met zo weinig informatie kan iemand niets beginnen, Heb je de bijgeleverde software geinstalleerd?? bv,

Joopat

hakim

Ongelezen bericht door hakim »

Ik heb alle software geinstalleerd.Scannen doet hij niet.

Sjoerd_

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Kun je wel kopietjes maken? Als dat helemaal niet werkt is het ding waarschijnlijk gewoon kapot. Maar gezien de manier waarom je om hulp vraagt lijkt het me eerder een software probleem (no offense verder). Misschien even de laatste drivers downloaden via de website van Lexmark en deze vervolgens installeren.

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Als de printer op een commando van de computer wel print maar niet scant, zijn er twee mogelijkheden, Of de software is niet volledig geinstalleerd, Of de Lexmark is gewoon stuk. Aan jou of het met de software goed zit. Je zou het bv eens helemaal kunnen verwijderen en dan het er opnieuw opzetten. Anders rest je niets dan terug te gaan met de dan waarschijnlijk stukke scanner.
Succes joopat :D

Gesloten