LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lexmark garantie

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ejm janssen

lexmark garantie

Ongelezen bericht door ejm janssen »

ik heb op 27-03-2004 een printer van lexmarkt aangeschaft de 1130
maar na 3 maanden brak mijn een lipje van de inkt houder af ik ging terug naar de winkel en die deede moeilijk over lexmark we moesten lexnark zelf maar bellen want als die zaak{radio modern} hem op zou stuuren zouden ze hem toch terug stuuren zij die verkooper dus ik naar huis ik dacht dat heb ik weer zal wel klooten zijn niks garantie maar mijn vrouwgebeld geen probleem mevrouw u doet de oude weg en wij stuuren een nieuwe zonder kosten helemaal geen probleem is dat geen servis van lexmark mij hebben ze iedergeval overtuigt als klant dit is wel een warme douce waard daarbij kreeg ik ook nog de verbeterde versie de 1150 ik ben in iedergeval blij met lexmark yahoeiiiiiii[/u]

Gast

Re: lexmark garantie

Ongelezen bericht door Gast »

yahoooooooooi

misschien breekt dat lipje ook wel in 1 week...

zal toch mn geld terug willen ipv van die brakke lexmark zooi

Great Bear

Ongelezen bericht door Great Bear »

Ik heb ook een Lexmark printer, deze heb ik al een jaar in huis, godzijdank geen problemen ondervonden.

Gast

komt nog wel

Gast

Geplaatst op 14 Aug 2004 18:53 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

komt nog wel

Dat waag ik te betwijfelen!

Gesloten