Leuke aanbieding bij MediaMarkt (Rotterdam). Een LexMark Z13 printer voor maar Euro 24.99. Wel blijkt na openen van de doos dat het een totaal Engels product is, met jawel een Engelse stekker. Ook alle telefoonnummers voor eventuele problemen verwijzen naar de UK.
Ik vraag me toch sterk af of dit eigenlijk wel wettelijk verooorloofd is. Het leveren van elektronische producten die niet direct geschikt zijn voor de Nederlandse markt zonder dit nadrukkelijk te vermelden.
Hebben meer mensen soortgelijke klachten bij MediaMarkt?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lexmark printer met Engelse stekker bij MediaMarkt
Re: Lexmark printer met Engelse stekker bij MediaMarkt
ik heb dit ook eens meegemaakt met een computer hier zat ook een engelsestekker aan.
ik ben toen naar de winkel terug gegaan en heb toen een nieuwe aansluitstekker gekregen.
Ik zou gewoon terug gaan naar mediamarkt en waarschijnlijk zullen ze de netstekker zonder problemen omwisselen.
zo'n printer is niks voor niks zo goedkoop dat de sevice dan in engeland zit moet u op de koop toenemen.
ingeval van een defect zult u in eerste instantie toch bij mediamarkt "moeten" aankloppen.
ik ben toen naar de winkel terug gegaan en heb toen een nieuwe aansluitstekker gekregen.
Ik zou gewoon terug gaan naar mediamarkt en waarschijnlijk zullen ze de netstekker zonder problemen omwisselen.
zo'n printer is niks voor niks zo goedkoop dat de sevice dan in engeland zit moet u op de koop toenemen.
ingeval van een defect zult u in eerste instantie toch bij mediamarkt "moeten" aankloppen.