LET OP : OPLICHTING.
Zakelijk thuis is een anoniem clubje dat niet bereikbaar is (mailadres geeft foutmelding).
Het feit dat ze denken te moeten spammen doet mij denken dat ze virussen verspreiden.
Als ik het mis heb, mag zakelijkthuis uitleggen waarom ze onbereikbaar zijn, en nergens kloppende contactgegevens hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] makkelijk geld verdienen!?
-
- Contacteer:
Re: makkelijk geld verdienen!?
Kijk net snel op de site, lijkt mij meer een affiliate deal. Oftewel, zij spammen personen zodat een klein promille van de ontvangers met hun in zee gaan en dankzij de beloftes de links waaran dit bedrijf gekoppeld staat gaan promoten (dus spammen op fora en youtube) en als die deelnemers erin slagen om hits te generen een klein deel van de inkomsten afstaan.
Dat ze niet achterhaald kunnen worden is waarschijnlijk om makkelijk te kunnen verdwijnen, incasserren en onder een andere naam opnieuw te beginnen.
Ik denk niet dat zij zo zeer virussen verspreiden, al is dat mogelijk, maar eerder dat zij proberen om te profiteren van goedgelovige personen die een website succesvol maken en daarna 1/10e of minder aan hun uit te keren zonder risico te lopen. Verder lijkt identity-theft mij ook een mogelijke bijverdienste voor dat bedrijf, al is dat speculeren.
Hoe dan ook, als je spam-mail krijgt wordt je altijd genaaid als je met zo'n bedrijf in zee gaat. Zelfs al zijn zij 'eerlijk' dan profiteren zij nog steeds van jouw werk, op een oneveredige manier.
Waarom zijn affiliates zo aggressief? Ben er in theorie zelf ook 1 (en m'n oude blogs trekken nog steeds een hoop views). Was een affiliate voor pokersites, en met meer dan 8000 unieke views. Ik heb content gebruikt om hits te promoten voor m'n blogs ipv spammen. Maar ik kan aggressievere affiliates best begrijpen. Al zou ik dit zelf niet doen.
Dat ze niet achterhaald kunnen worden is waarschijnlijk om makkelijk te kunnen verdwijnen, incasserren en onder een andere naam opnieuw te beginnen.
Ik denk niet dat zij zo zeer virussen verspreiden, al is dat mogelijk, maar eerder dat zij proberen om te profiteren van goedgelovige personen die een website succesvol maken en daarna 1/10e of minder aan hun uit te keren zonder risico te lopen. Verder lijkt identity-theft mij ook een mogelijke bijverdienste voor dat bedrijf, al is dat speculeren.
Hoe dan ook, als je spam-mail krijgt wordt je altijd genaaid als je met zo'n bedrijf in zee gaat. Zelfs al zijn zij 'eerlijk' dan profiteren zij nog steeds van jouw werk, op een oneveredige manier.
Waarom zijn affiliates zo aggressief? Ben er in theorie zelf ook 1 (en m'n oude blogs trekken nog steeds een hoop views). Was een affiliate voor pokersites, en met meer dan 8000 unieke views. Ik heb content gebruikt om hits te promoten voor m'n blogs ipv spammen. Maar ik kan aggressievere affiliates best begrijpen. Al zou ik dit zelf niet doen.
Laatst gewijzigd door 53o op 20 mar 2012 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
De link die hier afgelopen weekend op de site stond bevat geen virus dit heb ik laten uitzoeken.
Het klopt dat ze niet bereikbaar zijn daar kwamen wij ook al achter en ze gebruiken een server in amerika.
Het klopt dat ze niet bereikbaar zijn daar kwamen wij ook al achter en ze gebruiken een server in amerika.
-
- Contacteer:
Als je denkt dat het werkt door bijna 300 spam links te plaatsen, of miljoenen spam mails te plaatsen - tja..53o schreef: Maar ik kan aggressievere affiliates best begrijpen. Al zou ik dit zelf niet doen.
En mogelijk verspreiden ze geen virus - maar door te spammen komt het er op den duur wel van.