LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mediamarkt leert het niet

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Emmy75

Re: mediamarkt leert het niet

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Het probleem van moeilijk doen door MM voor het ruilen van producten die klaarblijkelijk al eens gebruikt zijn, is mogelijk te omzeilen. Als we vooraf expliciet aan de verkoper vragen of het product nieuw is en nooit gebruikt / getest en deze heeft dit bevestigd, is een product dat wel gebruikt blijkt te zijn niet conform de koopovereenkomst omdat de koper mag uitgaan van de mededelingen van de verkoper.
nevermind schreef:
1. Prepaid- en softwarepakketten.
2. Licentiegebonden producten.
3. Navigatieapparatuur.
4. Desktopcomputers en notebooks.
5. Satelliettunerpakketten en smartcards.
6. Hygi�nische producten.
In dit rijtje staat geen router, waar TS over aan klagen is, en geen laptops!

Inderdaad moeten artikelen welke teruggebracht zijn, weer in de fabriekstoestand gebracht werden.
Misschien kan het onder punt 2. vallen. Dat is nogal een categorie die niet helemaal gedefinieerd is.

Dat laatste ben ik helemaal met u eens.
Erwin uit Oosterhout schreef:Ik zou mijn geld terugwillen. Wie weet wat er nog meer mee gebeurd is.
Dat moet niet zo'n groot probleem zijn, gezien de voorganger die het heeft teruggebracht.

ciske

Re: mediamarkt leert het niet

Ongelezen bericht door ciske »

Dat moet niet zo'n groot probleem zijn, gezien de voorganger die het heeft teruggebracht
bij MM iets terugbrengen is wel zeker een probleem , tis en blijft een rotwinkel.

Gesloten