Afgelopen vrijdag, 7-2-14, een laptop in de winkel Medimarkt Cruquius gekocht. De Sony Vaio Fit E SVF1521A6EW.
Na het openen van de doos meteen te zien dat het een productiefout betreft.Een grote bocht bij de klep. Zaterdag terug gegaan naar de winkel en de laptop laten zien. "Zo, en niet zo'n kleine bocht ook" zei de jongeman aan de servicebalie. Inderdaad. Ik kreeg meteen een nieuwe laptop volgens de jongen. Prima, vol vertrouwen de laptop meegenomen naar huis en uitgepakt.
Ik vond het vreemd dat de laptop geen plastic beschermlaag meer had op het beeldscherm. Dacht meteen: "Oh nee, hij zal toch geen gebruikte laptop zijn?" De jongen aan de balie had nog gezegd dat ik meteen een andere, nieuwe laptop zou krijgen.
Na het verder onderzoeken van de laptop zag ik dat de laptop krassen had!!!
1 grote kras op de klep, 2 kleinere krassen aan de binnenkant.
Ik was stomverbaasd. €488,60 uitgegeven en dit is wat ik krijg?
Echt onacceptabel!! Meteen telefonisch contact geprobeerd te zoeken (18:30 uur), de winkel zou namelijk tot 19:00 uur open zijn. Maar helaas. Van 18:30 - 19:00 niemand aan de telefoon gekregen.
Er zit niets anders op dan morgen WEER naar de Mediamarkt te gaan.
In het eerste geval (de productiefout) neem ik Mediamarkt niets kwalijk. Kan gebeuren.
Maar dat ik daarna een laptop krijg met krassen? Dat kan en ga ik niet accepteren.
Morgen zullen we zeker de laptop grondig bekijken voordat we deze meenemen naar huis, maar dat zou toch niet moeten? Mag je er niet vanuit gaat dat een aankoop gewoon in orde is?
30 minuten per enkele reis. Leuk hoor, een heel weekend bezig voor 1 laptop.
De eerste keer dat wij een dure aankoop hebben gedaan bij Mediamarkt. Helaas ook de laatste keer. Het vertrouwen is compleet weg!
Uiteraard via Mediamarkt.nl een klacht ingediend.