Ik snap het ook niet. In plaats van met man en macht de wet verdraaien zijn er genoeg legitieme argumenten aan te voeren tegen een gang naar de rechtbank.
Er is er maar 1 die alles in zijn eigen straatje probeert te draaien en precies leest wat je wil lezen terwijl diverse rechters de consument al vaak zat in het ongelijk hebben gesteld.
Inderdaad. Andere grote spelers, zoals Cool Blue, doen dat ook. Het is een kwestie van willen, niet van kunnen.
Ja tig topics al gezien ik krijg geen nieuw apparaat doos is al geopend, er is dus altijd 1 partij die erbij inschiet dat is de ondernemer.
Willen en kunnen kan maar daar hangt ook een prijskaartje aan en dat is net wat de consument niet wil betalen.
Je neemt hierbij als vaststaand feit dat de oorzaak van de schade ligt in verwijtbaar handelen. Dat is nergens op gestoeld, tenzij je het ononderbouwde roepen van Ali als leidraad neemt.
Bij laptop schermen en software matige problemen is het toch echt verwijtbaar handelen consument of je dat nu leuk vind of niet.
Een scherm gaat niet kapot met normaal gebruik.
Gisteren hier ook weer 1 via een school MM heeft laptop geleverd met windows 10 vriendje van klant heeft er windows 7 illegaal opgezet was mooier en handiger maar volgens pappa moest dat maar ff gratis opgelost worden MM wilde niks doen gek he, alle recovery files verwijderd los het maar gratis op dacht het niet.
Jij wilt niet weten hoe die vent tekeer is gegaan tegen MM en tegen de school.