Lian1960 schreef:Ik word echt moe van je posts newmikey omdat ik keer op keer opnieuw moet typen wat ik daarvoor al uitgebreid geschreven heb.
En moet ik het serienummer op de sticker dat ze vragen ook uit mijn duim zuigen dan?
Moet ik daar nu echt een antwoord op geven? Als je toch een aantal PC's "in beheer" hebt voor familie en goede vrienden dan heb je dat toch wel ergens genoteerd? Dat is als je die PC niet zelf aangeschaft zou hebben want dan heb je uiteraard alle gegevens netjes bewaard.
Ben geen specialist, zoals OOK al eerder gemeld, echter ben al vanaf 1980 met pc's in de weer. Los normaal alle problemen zelf op, ook voor iedereen in mijn omgeving en onderhield het netwerk op mijn vorig werk.
Ben zelf pas vanaf 1984 in de weer met PC's omdat ze daarvoor nog niet echt bestonden dus u wint het op ervaringsjaren
Is het dan zo gek te verwachten dat u een dergelijk veel voorkomend en doodsimpel te verhelpen probleemje zèlf kunt constateren/diagnosticeren en kunt afwegen of het de moeite loont om een als belabberd bekend staande service organisatie te bellen? Medion komt al jaren voor in alle klachtenrubrieken van alle consumentenfora vooral door de belkosten ja.
In plaats van nieuwe mensen te verwelkomen jagen jullie ze weg.
Ga effe lekker elkaar in de gaten houden.
Voor mij is het de eerste en gelijk ook de laatste keer dat ik zo'n "consumenten" forum bezoek.
Ik blijf wel bij de technet's waar de mensen hun uiterste best doen om je te helpen bij problemen
U mekkert en mekkert want u bent helemaal niet bij zo'n 'technet" te rade gegaan. U komt hier op een consumentenforum en beschuldigt een bedrijf ervan dat ze u met belkosten geld afhandig maken. Achteraf blijkt dan dat uw bijzondere omstandigheden, het ontbreken van een vaste lijn in het bejaardenhuis, het mobiel een servicelijn bellen, het op de grens wonen en nog wat meer, die belkosten veroorzaakt hebben.
Hoewel ik niets op heb met het merk zelf, kan ik me nog wel een paar alternatieve oplossingen bedenken waardoor u zelf deze kosten had kunnen voorkomen waaronder de PC even ophalen en thuis bij de telefoon inschakelen bijvoorbeeld. Het is vlakbij, toch? Internet verbinding was ook niet nodig toch?