LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Medion Notebook
Medion Notebook
Sinds februari heb ik een notebook van Medion. Deze heb ik aangeschaft via de AH. Sindsdien is hij 4x voor reparatie opgestuurd.
Ik heb het helemaal gehad met deze notebook. Ik wil of mijn geld terug of een alternatieve aanbieding, maar niet nogmaals repareren.
Kan iemand me aan ideetjes helpen om dit goed aan te pakken.
Het notebook is RAM2000 MD41320.
Alvast bedankt voor de moeite.
Peter van der Horst
[email protected]
Ik heb het helemaal gehad met deze notebook. Ik wil of mijn geld terug of een alternatieve aanbieding, maar niet nogmaals repareren.
Kan iemand me aan ideetjes helpen om dit goed aan te pakken.
Het notebook is RAM2000 MD41320.
Alvast bedankt voor de moeite.
Peter van der Horst
[email protected]
Re: Medion Notebook
Misschien eens een notebook kopen bij een bedrijf wat geen koffie, kaas en brood verkoop maar computer. Denk dat die er meer verstand van hebben.
Ik werk bij ah en raad eens, bij ons geen klachten. Elk product kan kapot, ook iets dat je bij de good old pc boer koopt!
tsja, het merk medion is verzamelgroep van een importeur uit duitsland.....
er worden natuurlijk veel verschillende leveranciers uit azie ingeschakeld en daarna worden ze in Duitsland weer geassembleerd....
vaak goedkope onderdelen, beter is een A merk als Compaq ofzo
er worden natuurlijk veel verschillende leveranciers uit azie ingeschakeld en daarna worden ze in Duitsland weer geassembleerd....
vaak goedkope onderdelen, beter is een A merk als Compaq ofzo
Ik heb ook een compaq notebook computer.En daarvan doet de usb poort en de accu niet meer.Dus ook al heb je A merk computer,daar hoef je niet van uit gaan dat er geen problemen zijn.
P.S zelfs de muis werkt niet perfect.
P.S zelfs de muis werkt niet perfect.
Ik heb een medion (FIR2030) tweedehands gekocht bij iemand en nu werk de display adaptor niet meer, ik heb geen flauw idee naar wie ik me moet wenden om hulp te vragen! Heeft iemand hier een idee?
Ik hoor het graag!
groeten,
Martin
Ik hoor het graag!
groeten,
Martin
De vraag was: hoe pak je het aan als je een computer zat bent, en je wil 'm terug brengen? De consumentenbond heeft daar richtlijnen voor. Het kwam er op neer (dacht ik) dat je een bedrag betaald aan Medion voor het gebruik van het Notebook (identiek aan de afschrijvingskosten). Of Medion hier mee akkoord gaat weet ik niet, ik heb daar geen ervaring mee. Bel eens met de consumentenbond !
Overigens is het onzin dat de Medion notebooks bestaan uit goedkope onderdelen. Er worden precies dezelfde onderdelen gebruikt als in ASUS, COMPAQ, Toshiba etc notebooks. De ombouw, de assemblage en het testen is wellicht anders, dat weet ik niet. De garantie is overigens wel prima: 3 jaar (voor mijn notebook). Medion is overigens een bekend merk in duitsland (is te koop in de computerwinkels daar). Dat het merk hier alleen bekend is van de Aldi maakt het merk niet slechter... (en ook niet beter)
Overigens is het onzin dat de Medion notebooks bestaan uit goedkope onderdelen. Er worden precies dezelfde onderdelen gebruikt als in ASUS, COMPAQ, Toshiba etc notebooks. De ombouw, de assemblage en het testen is wellicht anders, dat weet ik niet. De garantie is overigens wel prima: 3 jaar (voor mijn notebook). Medion is overigens een bekend merk in duitsland (is te koop in de computerwinkels daar). Dat het merk hier alleen bekend is van de Aldi maakt het merk niet slechter... (en ook niet beter)
ik kan je vertellen ik heb steeds dat die uitvalt mijn laptop nu moet die voor de 4de keer opsgetuurd worden ik doe het niet meer. Is daar geen regeling voor naar zo vaak opsturen ?