| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] meg@1 goede service
-
Moppentappers
meg@1 goede service
ik wou even melden dat ik de service van mega1 zeer goed vind,
afspraken zijn altijd nagekomen (levering van PC's reparatie enz.)
ook de thuis reparatie is goed
ik wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn computer.
Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met de spullen die mega1 mij leverde (op 1 keer na, iets met het ram geheugen maar dit werd dus snel met reparateur aan huis opgelost
enige wat jammer is is dat ze norton partners zijn
(daarom als tip, vraag bij de aanschaf van een nieuwe PC of norton weg gelaten kan worden (tenzij je norton wel wilt, maar er zijn zat mensen met mij die ook vinden dat norton een slecht product is aldaniet het geld niet waard is))
afspraken zijn altijd nagekomen (levering van PC's reparatie enz.)
ook de thuis reparatie is goed
ik wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn computer.
Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met de spullen die mega1 mij leverde (op 1 keer na, iets met het ram geheugen maar dit werd dus snel met reparateur aan huis opgelost
enige wat jammer is is dat ze norton partners zijn
(daarom als tip, vraag bij de aanschaf van een nieuwe PC of norton weg gelaten kan worden (tenzij je norton wel wilt, maar er zijn zat mensen met mij die ook vinden dat norton een slecht product is aldaniet het geld niet waard is))
Laatst gewijzigd door Moppentappers op 24 apr 2007 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kanovaarder
Re: meg@1 goede service
En weer maar onverbloemd reklame.
Mag ik u als topicstarter nogal onbeschoft noemen?
Immers, de spelregels van dit forum bevatten o.a. ook het verbieden om op enigerlei wijze ongevraagd reklame te maken voor uw stalletje of dat van uw buurman!
't Is slechts mijn opmerking en geen wens om de discussie te starten.
Grootvader
Immers, de spelregels van dit forum bevatten o.a. ook het verbieden om op enigerlei wijze ongevraagd reklame te maken voor uw stalletje of dat van uw buurman!
Grootvader
-
Moppentappers
ik woon in den haag ben 14 jaar en dat bedrijf zit in scheveningen
ik heb er geen enkele baat bij dit bericht te schrijven
feit is gewoon dat dit geen reclame is
na het opnieuw zien van enkele berichten over andere bedrijven (o.a HP)
vond ik dat het bedrijf waar ik mijn aankopen bij doe de zaken goed geregeld heeft
komt bij dat wanneer ik dit op financiele wijze zou willen ondersteunen ik geen woord gerept had over norton
immers, wanneer zijn een OEM pakket norton verkopen verdienen zij daar elke keer dat de licentie verlengt wordt op
nogmaals, feit is dat dit geen reclame is
wanneer men meld dat er iets mis met hun product is is dat dan ook ineens zwartmakerij? lijkt me niet
ik heb er geen enkele baat bij dit bericht te schrijven
feit is gewoon dat dit geen reclame is
na het opnieuw zien van enkele berichten over andere bedrijven (o.a HP)
vond ik dat het bedrijf waar ik mijn aankopen bij doe de zaken goed geregeld heeft
komt bij dat wanneer ik dit op financiele wijze zou willen ondersteunen ik geen woord gerept had over norton
immers, wanneer zijn een OEM pakket norton verkopen verdienen zij daar elke keer dat de licentie verlengt wordt op
nogmaals, feit is dat dit geen reclame is
wanneer men meld dat er iets mis met hun product is is dat dan ook ineens zwartmakerij? lijkt me niet
Onbeschofte reactie. Dit is geen reclame. Meneer deelt alleen mee dat hij positieve ervaringen heeft met een bepaald bedrijf. En daar is niets mis mee.En weer maar onverbloemd reklame.
Grootvader
Dit is geen reclame. Meneer deelt alleen mee dat hij positieve ervaringen heeft met een bepaald bedrijf. En daar is niets mis mee.
Behalve dat het plaatsen van dergelijke links TEGEN de forumregels is. Je kunt best tevreden zijn over een bedrijf en dit hier neerzetten zonder link naar het bedrijf hoor.
-
Moppentappers
wanneer men goede ervaringen heeft met (om maar even zomaar iets te noemen) HP weet men om welk bedrijf het gaat
bij mega1 is dit niet zo en vandaar dat ik deze extra informatie erbij plaats
nogmaals, het is slechts mijn doel te mededelen dat ik goede ervaringen heb met dit bedrijf, dat dit bedrijf daar eventueel voordeel bij behaald is leuk voor hun, maar daar heb ik geen baat bij
bij mega1 is dit niet zo en vandaar dat ik deze extra informatie erbij plaats
nogmaals, het is slechts mijn doel te mededelen dat ik goede ervaringen heb met dit bedrijf, dat dit bedrijf daar eventueel voordeel bij behaald is leuk voor hun, maar daar heb ik geen baat bij
nogmaals, het is slechts mijn doel te mededelen dat ik goede ervaringen heb met dit bedrijf,
dat kan ik goed begrijpen, Maar is geen reden om forumregels aan je laars te lappen. Gewoon het vertellen over je ervaringen Zonder links is prima hoor, We kunnen allemaal even googelen en dan weten we het ook. Zou je sieren als je de link zelf verwijdert
-
Moppentappers
link verwijdert, omdat dit dan toch geen toegevoegde waarde heeft
Bedankt, Als ik iets nodig heb zal ik aan het bedrijf denke
n.