LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Merk computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
n.brongers

Merk computers

Ongelezen bericht door n.brongers »

Het loont de moeite om bij aanschaf van een betrouwbare computer ook eens het merk IBM te overwegen i.p.v. de diversen soorten cloonen

Nadat ik 1 ½ jaar geleden een complete pc met alle toebehoren ( modem,printer van lexmark , flatbedscanner , en de geluidsinstalatie ) via een pc prive project bij mijn werkgever had besteld ging het ding dan helaas toch stuk.
En dat na 1½ jaar dus geen garantie meer ( dacht ik )
Alle hulde voor de fabrikant van mijn IBM machine die achter hun producten staan en zelfs na 1½ jaar volledig en kosteloos het moederbord en de processor plus nog wat kein grut in de nabijheid van de processor hebben vervangen.

Het loont dus de moeite om bij aanschaf ook eens de grotere en bekende merken niet op voorhand uit te sluiten omdat er een budget wat krap is

Ron 2

Re: Merk computers

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Het ligt er maar net aan hoe belangrijk een berdijf de klant vindt.
Dell is toch ook een bekend merk en inmiddels middchien wel groter dan IBM (wat pc's betreft dan), maar als je in dit forum leest hoe die met de klanten omgaan :cry:

Als je een kloon samenstelt met goede componenten kun je een pc hebben die kwalitatief niet onderdoet of beter is dan een merkpc, als je dan ook nog een leverancier hebt met een goede service dan zit je gebeiteld.

Maar goed, positieve berichten zijn natuurlijk net zo belangrijk als klachten, het kan anderen helpen de juiste keuze te maken.

Gesloten