Via MERRELLSCHOENEN.NL schoenen besteld en in hun voorwaarden staat dat de schoenen verstuurd worden DIRECT na ontvangst van de betaling.
Nadat ik betaald had maar is geïnformeerd wanneer ze verstuurd zouden worden. Mij werd meegedeeld dat door vakantie er vertraging was ontstaan, terwijl hierover op hun site onder "mededelingen"niets stond vermeld. Na enkele dagen nog maar is geïnformeerd wanneer ik de schoenen zou krijgen. Nu was het fout gegaan bij TNT en kreeg ik mijn geld teruggestort............ IK weet waar ik mijn schoenen NIET meer moet bestellen! De zoveelste slechte ervaring die ik heb met een webwinkel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Merrell schoenen
-
- Contacteer:
Re: Merrell schoenen
Dit valt onder webwinkels - niet onder computers (het lijkt dat men schoenen verkoopt, toch?)
Voor de rest - schoenen via de PC?
Ik zou ze zelf liever passen en dan eventueel meenemen - heb je ook geen vertraging.
De TNT fout kan je een webwinkel niet aanrekenen - de vertraging / gebrek aan communicatie wel.
Voor de rest - schoenen via de PC?
Ik zou ze zelf liever passen en dan eventueel meenemen - heb je ook geen vertraging.
De TNT fout kan je een webwinkel niet aanrekenen - de vertraging / gebrek aan communicatie wel.
Ik vind het toch netjes opgelost.
Het is niet netjes opgelost. Merrell had moeten leveren waarvoor ik betaald had. Dat er iets bij TNT fout zou zijn gegaan is een fabeltje, want de schoenen waren, volgens hun eigen zeggen, niet eens verstuurd naar mij! Dus ze waren bij TNT al zoek voordat ze verstuurd waren ahhahahahahaha