LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Microsoft Office XP onthoud geen wachtwoorden in Windows 7

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Pobox '67

Microsoft Office XP onthoud geen wachtwoorden in Windows 7

Ongelezen bericht door Pobox '67 »

Nieuwe laptop aangeschaft waar tegenwoordig standaard windows 7 op staat.
Een aantal jaar terug heb ik het pakket Office XP proffessional aangeschaft voor hetzelfde bedrag als deze laptop.

bij installatie onder windows 7 worden de wachtwoorden in Outlook echter niet onthouden, en dat is erg lastig met 5 accounts...

oplossing van microsoft? Nieuwe versie aanschaffen voor € 629,00
en dat alleen voor het onthouden van wachtwoorden
belachelijk microsoft!!!!

dit is vragen om illegaliteit.......
Laatst gewijzigd door Pobox '67 op 07 jan 2010 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

Re: Microsoft Office XP onthoud geen wachtwoorden in Windows 7

Ongelezen bericht door jor »

Pobox '67 schreef:Nieuwe laptop aangeschaft waar tegenwoordig standaard windows 7 op staat.
Een aantal jaar terug heb ik het pakket Office XP proffessional aangeschaft voor hetzelfde bedrag als deze laptop.

bij installatie onder windows 7 worden de wachtwoorden echter niet onthouden, en dat is erg lastig met 5 accounts...

oplossing van microsoft? Nieuwe versie aanschaffen voor € 629,00
en dat alleen voor het onthouden van wachtwoorden
belachelijk microsoft!!!!

dit is vragen om illegaliteit.......
Klopt niet echt veel van. Bij het office-pakket zat een licentiesticker waar de sleutel/Key op staat, het heeft met wachtwoorden niets van doen.Bij een OEM-verie van Office XP is de licentie echter gebonden aan de laptop waar het opstond.De Full Versie mag wel mee naar een andere laptop maar dan zul je dus de licentiesticker nog moeten hebben. Een nieuwe office 2007 kost in OEM-vorm slechts €99.- http://www.comcol.nl/detail/59159.htm

Pobox '67

waar klopt niet veel van??

ik heb het over de wachtwoorden van oa email accounts.

Dat met die licentie snap ik ook wel, die heb ik gewoon voor Office xp.
en een OEM versie kan je niet achteraf aan schaffen he als blijkt dat Office xp pro niet goed draait onder win 7

jor

Ongelezen bericht door jor »

Pobox '67 schreef:waar klopt niet veel van??

ik heb het over de wachtwoorden van oa email accounts.

Dat met die licentie snap ik ook wel, die heb ik gewoon voor Office xp.
en een OEM versie kan je niet achteraf aan schaffen he als blijkt dat Office xp pro niet goed draait onder win 7
Oke, nu begrijp ik je beter (mijn fout). De oplossing hoeft alleen geen €629.- te kosten. Ik zit even op tweakers.net te zoeken wat precies het probleem( waarom onthoud Win 7 jou wachtwoorden niet van Office XP) is. Persoonlijk zou ik voor de OEM-versie van Office 2007 NL gaan voor €99.- in de link die ik in de eerste reactie zette. Is gewoon los te koop.

Pobox '67

Persoonlijk zou ik voor de OEM-versie van Office 2007 NL gaan voor €99.- in de link die ik in de eerste reactie zette. Is gewoon los te koop.
daar zit geen oulook in, dus heb ik niets aan. het is ook geen pro versie die ik zakelijk nodig heb, naast uitgebreid talen pakket.

het probleem zit m geloof ik in dat office deze info wachtwoorden versleuteld opslaat in een register stuk dat 7 niet gebruikt om naar weg te kunnen schrijven.

dit moet voor Microsoft echt zo makkelijk zijn om op te lossen, maar $$$ is weer belangrijker

Gesloten