kocht als 1 van de eerste dit jaar het programma mijnwebwinkel3
bleek wel een grote sof te zijn , zat maar 1 layout in
heb het gelijk weggedonderd .
Kozzte mij toch 99 euro
Ik vind als je een programma uitbrengt doe het dan wel goed en laat de mensen geen bouwpakket kopen, of zet dit er even op.
Wel heb ik begrepen dat er inmiddels rond de 70 layouts in zitten , maar dat nog veel teveel mensen problemen met het programma hebben om de laatste dank pagina ook daadwerkelijk te zien werken.
Nee nooit meer een program van die firma.( easy computing )
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mijn webwinkel 3
Re: mijn webwinkel 3
misschien toch moeten bewaren om nieuwe lay-out te kunnen downloaden???????
Zat webwinkel-software te koop die zeer goed is.
Zijn zelfs als freeware te verkrijgen zonder een cent te betalen.
Zijn zelfs als freeware te verkrijgen zonder een cent te betalen.
Of gewoon es een programmeren en zoiets zelf maken. Da's de enige manier om een dergelijk pakket echt perfect te laten aansluiten aan je wensen.
Die standaard pakketjes voldoen zelden tot nooit, zonde van je geld.
Die standaard pakketjes voldoen zelden tot nooit, zonde van je geld.
Tja zoals de andere al zeggen...
Dat soort "1-2-3" software zijn vaak niet geschikt als je zelf meer wil dan 1-2-3 shopjes!
Er zijn genoeg PHP/MySQL gebaseerde oplossingen..enige wat je dan nog nodig hebt is ..noem het op..een apache servertje, PHP/MySql erop geinstalleerd
Dan kun je via PHP zelf elke template, optie enzo inbouwen of gebruiken die jij wil
1-2-3 software is voor als je binnen 2 weken iets moet hebben draaien ... dat je later tegen de lamp loopt met het exporteren van oude orders en importeren in het nieuwe formaat is iets heel anders!
Dat soort "1-2-3" software zijn vaak niet geschikt als je zelf meer wil dan 1-2-3 shopjes!
Er zijn genoeg PHP/MySQL gebaseerde oplossingen..enige wat je dan nog nodig hebt is ..noem het op..een apache servertje, PHP/MySql erop geinstalleerd
Dan kun je via PHP zelf elke template, optie enzo inbouwen of gebruiken die jij wil
1-2-3 software is voor als je binnen 2 weken iets moet hebben draaien ... dat je later tegen de lamp loopt met het exporteren van oude orders en importeren in het nieuwe formaat is iets heel anders!
ik kan http://www.oscommerce.com/ aanraden
gratis, werkt perfect en stabiel
en (in belgië toch) zeer veel gebruikt !
gratis, werkt perfect en stabiel
en (in belgië toch) zeer veel gebruikt !