LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moduslink; reeds op 16 februari betaald en nou annuleren ze

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Eron

Moduslink; reeds op 16 februari betaald en nou annuleren ze

Ongelezen bericht door Eron »

Tsja; ook ik ben dus een van de velen die is opgelicht door Moduslink.
Al op 16 februari heb ik betaald voor Vista, maar steeds als ik vroeg waar mijn bestelling bleef kreeg ik doodleuk van dit soort nietszegende mailtjes;

Geachte heer Huizenga,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt u bestelling over een aantal weken verwachten.
U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.
We verzoeken u rekening te houden met de verzendtijd van 4 weken na de datum van verzending.
Mocht u nog verdere vragen hebben, verzoeken wij u contact met ons op te nemen

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.

De druppel is echter toch wel de mail die ik vandaag van hun ontving;

Geachte heer Huizenga,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Helaas is uw order geanulleerd. Wij verzoeken u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen op nummer, 880016102. Wij zullen u dan verder assisteren met het plaatsen van een nieuwe order. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Waar moet dit in godsnaam heen?!!!!!!
Hier komt gewoon geen eind aan.
Wat bezielt men daar bij Moduslink in vredesnaam!!!!!!
Ik wil hoe dan ook mijn geld terug en voel me waanzinnig opgelicht.
Welke stappen kan ik gaan ondernemen?

16again

Re: Moduslink; reeds op 16 februari betaald en nou annuleren ze

Ongelezen bericht door 16again »

Welke stappen kan ik gaan ondernemen?
Voor stellingname in de loopgraven, wat gebeurt er als je gewoon allervriendelijkst het opgegeven nummer belt?

Eron

Ongelezen bericht door Eron »

Nou... ze zijn onbereikbaar.....heel slecht.

robkempers

Ongelezen bericht door robkempers »

Mijn order is op 15 febr geannuleerd en met spoed zouden ze mij crediteren nog nooit een beloftes zijn ze nagekomen. Nog steeds geen geld al drie maal gezegd 13 april van onze rekening afgeschreven dan de 21 afgeschreven wie zegt dat dit geen oplichting is zelfs Microsoft komt er niet uit. veel succes ik denk dat je ook naar je geld kan fluiten want tergugbetalen weten ze nit hoe dat moet

Benno Burema

Ongelezen bericht door Benno Burema »

In het artikel wat Andre gisteren geplaatst heeft, beweert Pothier van Moduslink dat de leveranciers schuldig zijn aan de lange levertijden. Maar ik heb op 24 februari al een bevestigingsmail gekregen van Moduslink waarin stond dat de upgrade in 4-6 weken geleverd zou worden, en op 24 maart een mail gekregen waarin stond dat de upgrade verzonden was en binnen drie weken zou arriveren. Heden is die er nog steeds niet.
Nog vreemder vind ik de volgende tekst, die in beide e-mails stond:

"Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen."

Hieruit maak ik op dat als ik vandaag (30 april) niet gereageerd had, dat ik dan had kunnen fluiten naar mijn upgrade, terwijl ik al lang betaald heb (mijn upgrade via Acer was niet gratis).
Soieso twijfel ik of die upgrade er ooit nog zal komen.

Gesloten