LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] moederbord garantie

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ErikJ

moederbord garantie

Ongelezen bericht door ErikJ »

hallo,

Ik heb 2,5 jaar geleden een asus moederbord gekocht bij zercom online webwinkel. Dit moederbord hield er afgelopen week mee op.
Nu word op de zercom site gezegt dat ze maar 2 jaar garantie geven op de producten die hun verkopen. Het punt is nu dat op de asus site staat dat ze standaard 3 jaar garantie geven op hun moederbord kan ik zercom nog verplichten om dit voor mij om te ruilen of moet ik dit zelf met asus gaan regelen ??

Erik

Dirkie

Re: moederbord garantie

Ongelezen bericht door Dirkie »

In plaats van op dit forum deze vraag te stellen (je krijgt vast wel zeer nuttige reacties met allerlei verwijzingen naar wets artikelen met hele dure woorden) zou je ook eens kunnen proberen om contact op te nemen met je leverancier en eventueel ook met Asus.
Als je nu van beiden antwoord gehad hebt en daarmee je problemen niet opgelost zijn, dan zou je hier deze antwoorden kunnen melden. Dan kunnen er misschien zinnige antwoorden gegeven worden.
Mocht het probleem wel opgelost zijn, laat het dan ook event weten :mrgreen:

Mijn eigen mening is dat je niet veel kans maakt. Zo als ik het lees, heb je alleen een moederbord gekocht bij een webwinkel. Dat zou kunnen betekenen, dat je dit zelf ingebouwd hebt met andere onderdelen. En het zou zomaar kunnen zijn, dat het inbouwen niet deskundig gedaan is of dat een van de andere onderdelen de oorzaak is van het probleem. Tenminste dat zou ik als leverancier (Zercom) of producent (Asus) zeggen.

Gesloten