In Januari heb ik me voor een adsl abo opgegeven waarbij je een gratis compu zou krijgen. Op dezelfde dag heb ik het geld voor de aansluiting, modem en splitter overgemaakt. Na ruim een maand werd de lijn opgeleverd, maar geen spullen. Daarop heb ik maar besloten om de modem en splitter te annuleren en bij een concurrent te halen, omdat ik bij Mycom (Hoofddorp) geen modem meekreeg. Nu ruim 3 maanden en twintig telefoontjes later heb ik nog steeds mijn computer niet gekregen en is het geld voor de geannuleerde modem en splitter niet teruggestort.
Verder hebben ze veel smoezen gebruikt, eerst zouden ze mijn contract niet hebben ontvangen, daarna beweerden ze dat ik niet had betaald, daarna dat ik twee keer in hun administratie stond en als laatste dat hun computersysteem niet goed werkt. Elke keer dat ik belde zeiden ze dat het probleem binnen 5 minuten wordt opgelost en dat ik de spullen binnen 2 dagen in huis zou hebben............. NIET DUS!!!!!!!!!!
Mycom heeft voor mij afgedaan, daar zien ze mij in iedergeval nooit meer terug.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mycom Direct
Re: Mycom Direct
klopt inderdaad, ken veel mensen die hun pc nog niet hebben, stelletje oplichters zijn het...