Hadden ze gewoon direct aan de telefoon kunnen melden, wel zo eerlijk.crazyme schreef:jlthkoch schreef:Als het waar is dat ze het aan de telefoon niet vermeld hebben kun je dat niet echt duidelijk noemen.Dekseldopje schreef: Sorry maar MyCom is en was hier altijd duidelijk.Deze verklaring lijkt mij heel redelijk en duidelijk naar de klant toe. Het zeveren over het tarief is echt spijkers op laag water zoeken. Wat een geneuzel. De klant heeft vooraf een prijs gekregen, en vervolgens mag hij kiezen : wel of niet. Duidelijker kan niet.Je vraagt zelf om een backup te laten maken, en MyCom is daar duidelijk in. Door de telefoon zeiden ze dat het ongeveer 35 euro zou kosten. De definitieve oordeel wordt meestal gemaakt als je aan de balie staat en ze de machine zelf kunnen bekijken en alles kunnen bespreken met de klant.
Hou verder op met dat kinderachtige gejammer.
Verder "kinderachtig jammeren" doe ik niet, maar als TS aan de telefoon duidelijk verteld wat de werkzaamheden zijn en de onderzoeks- c.q. innamekosten zo redelijk en standaard zijn, dan kunnen ze dit gewoon al aan de telefoon vertellen.