Wie heeft ervaring met Dell computers waarvan tijdens het werken in MS-Word plotseling de Delete-toets niet meer functioneert?
Verwijderen kan dan alleen nog via de Backspace-toets.
Het vreemde is dat het ook ineens weer even weg kan zijn en de Delete-toets het ineens gedurende een tijdje wel weer doet en het daarna even plotsklaps opnieuw laat afweten.
Hoogst irritant (overigens geldt dat ook voor het feit dat het Num-gedeelte niet werkt).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet functionerende Delete toets
Re: Niet functionerende Delete toets
Het lijkt er op dat het toetsenboard niet goed werkt. Probeer eens een ander toetsenboard.
De oorzaak lijkt er in te zitten dat hij geen signaal door geeft. Dit omdat hij de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Ik heb namelijk percies het zelfde gehad. Het toetsenboard wat ik bij de computer kreeg toen ik hem kocht was low budget. Nu heb ik een profesioneel draadloos toetsen board. En dit werkt al jaren. De computer is inmiddels al geupdate maar het toetsenboard is nog steeds het zelfde
Veel succes
De oorzaak lijkt er in te zitten dat hij geen signaal door geeft. Dit omdat hij de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Ik heb namelijk percies het zelfde gehad. Het toetsenboard wat ik bij de computer kreeg toen ik hem kocht was low budget. Nu heb ik een profesioneel draadloos toetsen board. En dit werkt al jaren. De computer is inmiddels al geupdate maar het toetsenboard is nog steeds het zelfde
Veel succes
Dank je voor je reactie.
Echter, het doet zich tot nu toe bij twee toestellen voor.
Moet dus aannemen dat ze allebei niet goed functioneren?
Echter, het doet zich tot nu toe bij twee toestellen voor.
Moet dus aannemen dat ze allebei niet goed functioneren?
Omadat er aangegeven wordt dat het numeric pad ook niet wertk.
Is er toevallig op num lock gedrukt zodat die uit staat.
kun je cheken door te kijken of het num lock lampje op het toetsenbord brand.
Is er toevallig op num lock gedrukt zodat die uit staat.
kun je cheken door te kijken of het num lock lampje op het toetsenbord brand.
Is dat alleen bij Word ? Want dan ligt het aan de land en taalinstelingen .
Deze moeten overeen komen met het toestenbord wat je gebruikt .
Soms komt het ook wel eens voor dat ze bij opstarten wel goed staan maar tijdens het werken op onverklaarbare wijze veranderen.
Deze moeten overeen komen met het toestenbord wat je gebruikt .
Soms komt het ook wel eens voor dat ze bij opstarten wel goed staan maar tijdens het werken op onverklaarbare wijze veranderen.
-
toetsenbord moet waarschijnlijk VS internationaal 101 zijn, anders kan je wel eens problemen krijgen met speciale tekens e.d.