Tot mijn verbazing biedt msn vanaf een van de latere versies (vanaf 6.2 geloof ik), sinds kort een spel aan, BLOWKWARTET geheten.
Naast het feit dat de opschriften op de kaarten heel wazig worden weergegeven (misschien heeft dat in het spel een functie), vind ik het nogal een rare plek om een spel als dit tegen te komen.
Ik ben er niet van gediend, zal het dan ook niet spelen, en als iemand aanbiedt om het spel op te starten, zal ik het annuleren.
Maar hoeveel mensen zullen het uit nieuwsgierigheid willen bekijken en eventueel gaan spelen, om op die manier spelenderwijs met softdrugs in aanmerking te komen?
Ik vind het geen goede zet van MSN.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuw MSN-spel, BLOWKWARTET
-
RicoW
Re: Nieuw MSN-spel, BLOWKWARTET
ik ga er vanuit dat het een patch is die je apart kan installeren en niet van de makers van msn zelf is...
zo kun je zelf ook vele andere spellen installeren zoals yahtzee enz.
ik heb het spel nog nooit gezien in msn...
dus zal diegene dan zelf ge installeerd hebben!
zo kun je zelf ook vele andere spellen installeren zoals yahtzee enz.
ik heb het spel nog nooit gezien in msn...
dus zal diegene dan zelf ge installeerd hebben!
-
Moet dit nou echt?
Ik heb niets geinstalleerd, het staat er gewoon ineens bij. Vrienden van mij hadden hem ineens ook erbij staan.
Niet dat ik nu joints zou gaan roken, daar niet van, maar ik denk dat sommige mensen dit wel heeeeeeel interessant vinden.
Niet dat ik nu joints zou gaan roken, daar niet van, maar ik denk dat sommige mensen dit wel heeeeeeel interessant vinden.
-
MSN-Fan
Misschien is het handig om ook eens bij de kaarten met de nadelen te kijken..
-
Michellangelo
tamelijk neutraal spel dat je informeert over de voor en na -delen van softdrugs.