LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwsbrief Radar

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
john14

Nieuwsbrief Radar

Ongelezen bericht door john14 »

Op een 22inch monitor is de nieuwsbrief van Tros Rdar slechts 7 inch breed en daardoor voor mij moeilijk leesbaar. Hoe kan ik de pagina verbreden? De nieuws bief van bijv Seniorweb is veel breder en heeft de mogelijkheid om grotere letters te kiezen.
Met menubalk "Beeld" "Teken grootte of in-uitzoomen lukt het ook niet.
(mozilla firefox of oulookexpress maakt geen verschil)

stofzuigertje

Re: Nieuwsbrief Radar

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ga terug naar deze mail en zoek de Zoom knop....
Ook PDFjes krijg ik vaak verkeerd binnen en traploos zomen is mogelijk.

Verder ontbreekt of U Windows XP of Vista of Windows 7 gebruikt....
Zelfs onder Linux werkt dit goed op oude laptop uit 1994... die gemaakt was voor windows 3.11.

Dus kijk eens op de balk bovenaan en zoek naar de zoom functie!

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

volgens mij zit de zoomfunctie rechts onder.

john14

Bedankt voor de reacties. Ik gebruik voor de Nieuwsbrief Outlook Express v.6 ( versie 8 en Thunderbird geven hetzelfde resultaat) en WinXP SP3. De zoom-functie rechtsonder zit bij Int Explorer en niet bij Outlook. Widows Vista heeft als mailclient Windows(live)mail. De schermresolutie verlagen vind ik geen optie. De lege ruimte op het scherm is rechts en links 15 cm en de te lezen blz is 14 cm. Ook de nieuwsbrief Vara-Kassa heeft dit euvel echter veel andere nieuwsbrieven zijn ca 32 cm breed en dus veel beter leesbaar

john14

Ik las elders dat men de pagina klein houdt, zodat gebruikers met oude schermen met lagere resolutie de pagina in zijn geheel kunnen lezen zonder de horizontale schuifbalk te hoeven gebruiken. Zou dat de reden zijn dat men bij de omroepen dit ouderwetse formaat hanteert?

Gesloten