LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog steeds geen Cd brander !!!! Besteld bij www.exile.nl

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Grrrrr...

Nog steeds geen Cd brander !!!! Besteld bij www.exile.nl

Ongelezen bericht door Grrrrr... »

Ik heb een Cd-brander online besteld van 66 euro bij Exile Computers, gevonden via de Pricewatch van www.tweakers.net en in de voorwaarden stond dat als je bij vooruitbetaling zou betalen dat je geen bezorgkosten van 3,40 hoefde te betalen als je voor 14-01-03 zou bestellen.
Dus ik heb ruim op tijd elektronisch 66 euro voor de Cd-brander overgemaakt via girotel.
Ik heb al 3 mailtjes verstuurd, geen reactie, gebeld, geen gehoor en nu is hun site ook nog 's offline. Hoe bedoel je oplichters!!!
Maar het blijkt dat ik niet het enige slachtoffer ben, dus hier komen ze niet ongestraft mee weg, want bij mij zijn ze toch echt aan het verkeerde adres.
LAAIEND BEN IK!!!!

Mochten er meer mensen de dupe zijn geworden van deze oplichters, laten we dan een collectief vormen om deze KLOOTZAKKEN in de kraag te vatten.
Ik hoor graag van u.

Hans de Loo

Re: Nog steeds geen Cd brander !!!! Besteld bij www.exile.nl

Ongelezen bericht door Hans de Loo »

Hoi,
ik heb hetzelfde probleem als jou.
Ook ik heb goederen besteld en deze vooruit betaald aan dit "bedrijf"..
Totale waarde € 143,60...........
Ook ik w8 nog steeds op mijn spullen en ook ik heb ze proberen te bellen en te mailen.
Helaas GEEN reactie en nu is de website idd verdwenen.
Ik bestel normaal nooit dingen bij een bedrijf waar je eerst moet betalen voordat je je spullen krijgt maar dit zag er ZO goed uit dat ik er een goed gevoel bij had...
Helaas verkeerde bedrijf gekozen.
Ik kan het geld ook al niet meer storneren omdat het al langer dan 2 weken geleden is....
Als ik er achter kom wie hierachter zit dan heeft hij een groot probleem!!!!
Hoelang moeten we ons nog laten oplichten door deze internetterreur bendes......
En toch trap je er altijd wel weer een X in dat is het erge..:(

Groeten Mark...

Grrrr...

Ongelezen bericht door Grrrr... »

Hoi Mark, ik heb nog een aantal gegevens gevonden i.v.m. dit louche bedrijf.

Het is wel raar want ik heb dit via www.tweakers.net/pricewatch/40163 en dit werd via hun site aangeraden, en ze zullen nooit hun eigen naam bevuilen door samen te werken met oplichters. Dus ik zal nu ook een slechte referentie over exile.nl gaan sturen.
Maar aangezien je inderdaad niet eens meer op www.exile.nl kunt komen, is er toch wat aan de hand.
Ik zal eens aan die jongens van www.tweakers.net gaan vragen wat er aan de hand kan zijn. Want hier komen ze nooit onderuit, ik heb de bestelbon en het bewijs via de bank dat er betaald is. Uiteindelijk zullen ze aan het kortste end gaan trekken, daar ben ik niet bang voor, maar al die sores dat wil je toch niet.

Ik heb wel een adres, Exile Computer Services, Van Kleffenslaan 10, 8442 CW, Heereveen, tel. 0513 648563
Dit heb ik gevonden via www.tweakers.net/pricewatch/40163

En onderstaande adressen van exile heb ik via een jongen die ook de dupe is, met hem heb ik contact via: http://www.prikpagina.nl/list.php?f=839

Organisation Exile Computer Solutions
Ekke De Haanstraat 14
8441 AN HEERENVEEN

Administrative contact G. Teunissen
0513 627756 of 0513 648453

[email protected]
Gaasterland 2 2
1948 RG BEVERWIJK

Dus laten we de koppen bij elkaar steken en we maken meer kans om deze oplichters te pakken en ons geld terug te vorderen.
Ik ga maandag of dinsdag aangifte doen bij de politie, dus laten we contact houden. Je kunt me altijd ff mailen.
Die andere jongen heeft Radar ingeschakeld hierover, ook hij probeert nog meer mensen te vinden.

groet Ron

Grrrr...

Ongelezen bericht door Grrrr... »

Hier kun je van andere mensen lezen wat een oplichterij www.exile.nl is.
Ik ga hier ook een oproep plaatsen om die bende op te rollen. Want het lijkt wel of er een Paars bewind aan de macht is, niemand doet iets, het blijkt al een tijd zo te gaan volgens reacties van heleboel andere gedupeerden.
Lees en huiver!

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1358

Hans de Loo

Ongelezen bericht door Hans de Loo »

Hey,
hardstikke bedankt alvast voor alle info.
Zal hier zeker even mee aan de slag gaan.

Groetjes Mark de Loo...

Mark

Ongelezen bericht door Mark »

Ik ben ook een van de gedupeerden:
-HardDisk besteld a E122,-
-defect geleverd
-5 mailtjes gestuurd (geen reply)
-uiteindelijk teruggestuurd in de hoop dat het goed zou komen
-tot zover nog niet dus, en de zaak ziet er niet erg hoopvol uit. Totaal geen communicatie meer met klanten, pand is nog niet leeg, maar ik vraag me wel af wat hier aan de hand is.

M.B.

Ongelezen bericht door M.B. »

Ik heb bij Exile computers het volgende gekocht:
- Western Digital Caviar 80 GB / 7200 8MB Cache
- Lite-on 16 x 48 Retail
- IDE 80 draads/40 Pins UDMA133 45cm
Totaal bedrag van Euro 177.00 (had ik 8-1-03 overgemaakt.

Ik heb de volgende stappen al ondernomen:
- gebeld met de bank: kunnen niets doen, maar bij de rabobank zijn de klachten van Exile bekend en wordt dit verder onderzocht.
Maar ze hebben tot op heden (vanmiddag 20 jan) nog geen contact gekregen met Mr. Theunissen.
- op http://www.majetta.com/exile/index.php vindt je een collectief en meer info over het gebeuren.
- de site www.exile is offline gehaald 18 jan, maar er kan niet even een berichtje op worden gezet wat er aan de hand is.

Allemaal zeer vreemd.
Kan trosradar ons hiermee hepen, door hier wat aandacht aan te schenken?
Een gedupeerde.

J.a

Ongelezen bericht door J.a »

Ik zit dus ook met een probleem, 1 jaar geleden een pc bij ze gekocht, nu is de HDD kapot. En op die hdd zit 3 jaar garantie, ik heb ondertussen al 5 mail gestuurd naar ze en nog steeds geen reactie.

Ik dacht dat het een solide bedrijf was. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Jammer voor exile erg jammer.

g.v.voskuilen

Ongelezen bericht door g.v.voskuilen »

Ik ben ook opgelicht door Exile!!!
Ik heb een harde schijf besteld en € 120 overgemaakt naar die oplichters. Tweakers.net geeft aan dat het een solide bedrijf is, allemaal voldoendes op de cijferlijst.Politie Heereveen wist er ook al van.

yannick

Ongelezen bericht door yannick »

ik ben ook gedupeerd, ben waarschijnlijk 75 euro kwijt, heb juist gemail naar radar en opgelicht, ik hoop dat ze ons kunnen helpen.

groetjes

IJzerboot

Ongelezen bericht door IJzerboot »

Net gebeld met de Kameer van Koophandel:
meneer Exile is 7januari geemigreerd naar Duitsland zonder adres achter te laten.
De zaak is bij de KvK en de politie in onderzoek.

Pepijn

Ongelezen bericht door Pepijn »

Ook ik ben nog steeds wachtende op een cd-brander a 66 vooruitbetaalde euro's. Krijg geen reacties op verstuurde mailtjes en telefonisch zijn ze niet bereikbaar...

Grrrrr,

Pepijn

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Lezers c.q. klagers,

Exile is al een aantal maanden op de fles oftewel failliet. Ze nemen geen telefoon aan en de site is offline, e-mailen heeft ook geen zin.

Sterker nog: het pand waar ze voorheen in zaten is LEEG..

Ik hoor jullie al fluiten.....naar jullie geld welteverstaan...

Jan

Anti EXILE.NL

Ongelezen bericht door Anti EXILE.NL »

Mensen, voor degene die nog info van de site willen acherhalen, hier staat het archief van de site, welke je dus kan bekijken:

http://web.archive.org/web/*/http://www.exile.nl

Gesloten