Goedemiddag,
op 17/01/2007 kocht ik een Acer notebook. ik betaalde 149€ voor een extra garantie van 3 jaar voor "accidental dammage". Deze garantie uitbreiding moest geregistreerd worden via internet, wat ook gebeurde, ik kreeg een melding met de felicitatie dat de registratie succesvol was afgerond.
Vorige week struikelde mijn dochter met de laptop over onze poes, de laptop is beschadigd, de verkoper van het toestel neemt contact op met Acer, eerst bleek alles in orde, tot de dag nadien dat er gemeld werd dat de code en aankoopbewijs niet teruggestuurd was naar Italië. Ik probeer op mijn beurt nu al van vrijdag terug te bellen, ik geraak niet binnen op het aangegeven nummer. Ik besloot om een aangetekend schrijven te sturen omdat ik niet akkoord ga met de uitleg. Ik vind nergens een adres waar ik ook maar terecht kan met mijn probleem. Het enige wat ik vind is een adres in Italië. Ik vind dit ronduit bedrieglijke praktijken. Ondertussen zijn we nu al een week verder, ik heb die laptop nodig voor mijn werk, ik kan mij niet permiteren dit te laten aanslepen.
Kan mij iemand raad geven of een adres of telefoonnummer doorgeven waar ik terecht kan ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Notebook Acer
Re: Notebook Acer
Als je de garantie direct bij ACER hebt afgesloten dan moet problemen met de garantie met hen oplossen. Je hebt betaald voor garantie en dit moet je nu ook krijgen. De winkelier waar je het product hebt gekocht is je in dit geval niets verplicht. (Dat is meer uitzondering dan regel.) Een telefoon nummer heb ik helaas niet voor je.
Re: Notebook Acer
Acer Computer BV (Benelux)
Europalaan 89
5232 BC 's-Hertogenbosch
Nederland
Tel.: 073-6459645
Fax.: 073-6459690
Acer Computer BV (Benelux)
Postbus 70576
5201 CZ 's-Hertogenbosch
Nederland
Nederland:
Acer Infolijn (voor productinformatie, niet voor technische vragen of reparaties)
particulieren: 0800-0158 (gratis)
resellers: 073-6459660
Acer Helpdesk (voor technische vragen en aanmelding/status reparaties)
particulieren & resellers : 0900-2020767 (0,10 Euro/minuut)
Fax : 073 – 6459690
Indien u product niet meer binnen de garantieperiode valt, kunt u contact opnemen met onderstaand telefoonnummer:
0900-3233340 (0,50 Euro/minuut)
Europalaan 89
5232 BC 's-Hertogenbosch
Nederland
Tel.: 073-6459645
Fax.: 073-6459690
Acer Computer BV (Benelux)
Postbus 70576
5201 CZ 's-Hertogenbosch
Nederland
Nederland:
Acer Infolijn (voor productinformatie, niet voor technische vragen of reparaties)
particulieren: 0800-0158 (gratis)
resellers: 073-6459660
Acer Helpdesk (voor technische vragen en aanmelding/status reparaties)
particulieren & resellers : 0900-2020767 (0,10 Euro/minuut)
Fax : 073 – 6459690
Indien u product niet meer binnen de garantieperiode valt, kunt u contact opnemen met onderstaand telefoonnummer:
0900-3233340 (0,50 Euro/minuut)