LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] notebook packard bell

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gejebe

notebook packard bell

Ongelezen bericht door Gejebe »

Ik heb mij op 29 mei 2007 voor mijn werkzaamheden als schrijver een notebook van packard bell aangeschaft. Het betreft hier model MZ35-001. Na drie maanden echter begon het beeldscherm opeens te flikkeren en stopte het apparaat ermee. Na contact te hebben gezocht met de helpdesk van PB, kon ik een programma van hun site downloaden die kon zien of de harde schijf stuk was. Dat "leek zo te zijn". PB stuurde me een harde schijf toe, en omdat er geen master dvd was bijgeleverd een week later ook een dvd. Maar de notebook werkte nog steeds niet. Ik kreeg het advies het apparaat naar PB op te sturen en kreeg hem na vijf weken weer terug. dat was op 13 oktober jl. Ik kon het apparaat dus zo`n zeven a acht weken niet gebruiken.
In eerste instantie leek alles goed te gaan totdat het afgelopen zaterdag, precies 3 weken na ontvangst, tijdens het tekstverwerken, hetzelfde euvel zich weer aandiende. Het beeldscherm begon te flikkeren en het apparaat sloeg uit. Ik zeg er bij dat ik niet online ga . Ik gebruik hem puur voor het schrijven.
Met dit verhaal ben ik naar de verkoper van Scheer en Foppen gegaan. Hij wilde het niet vervangen en vertelde me dat PB pas na 3 reperaties over kan gaan tot eventuele vervanging. Hij wilde ook het aankoopbedrag niet teruggeven. Er is dus een keer een harde schijf ingekomen en ik heb hem dus al eens een keer opgestuurd. Ook in dit geval zou er een nieuwe harde schijf zijn geplaatst. In een half jaar tijd zou ik het apparaat al bijna twee maanden niet hebben kunnen gebruiken. Ik las iets op dit forum dat je je geld terug, of om vervanging mag vragen binnen een half jaar na aankoop. Moet ik akkoord gaan met wat de verkoper mij melde?

Gert-Jan

Moppentappers

Re: notebook packard bell

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Absoluut niet akkoord gaan, je ervaart bespottelijke service en hebt gedurende lange tijd geen gebruik kunnen maken van het door jou aangeschafte apparaat
packard bell heeft door meermaals dezelfde reparatie procedure uit te voeren laten zien dat er een structureel probleem is wat niet verholpen kan worden
en tip, koop dan meteen een goeie laptop
winkeliertje en fabrikant die eigen wet aan het verzinnen zijn

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Als ik het zo bekijk, lijkt het wel of de laptop niet voldoende gekoeld wordt.

Of de harde schijf kapot is, het kan, maar het lijkt me sterk.

Gejebe

Ongelezen bericht door Gejebe »

BBCS

Ik heb dit gisteren ook al eens gehoord. Zal het doorgeven aan de winkelier en/of fabrikant

Deejay

Ongelezen bericht door Deejay »

@moppentappers,
Hoi begrijp me niet verkeerd maar als een notebook van nog geen 500 euro stuk gaat lijkt het me niet dat deze na 1 reparatie vervangen dient te worden. De klant zegt notabene zelf geen mastercd/dvd gemaakt te hebben. Dit vraagt de notebook na 1e install. De klant volgt dus niet eens de instructie op. Dus nu moet hij o.a. extra lang wachten opdat hij zijn dvd niet heeft en hier moet "in dit geval " scheer en foppen voor opdraaien??? Daarnaast vraag ik me af of iedere klant wel kundig genoeg is om zijn Hdd zelf te vervangen.Lever dat ding in bij S&F en laat hun het regelen heb ikzelf ook moeten doen en is prima opgelost, heeft ook wel bijna 4 weken geduurd maar daar was ik vtv voor gewaarschuwd.

aussienl

Ongelezen bericht door aussienl »

Waar heeft Deejay het over??? :shock:

Gesloten