In nov 2010 heb ik NRC dagblad ipad aktie in gegaan. Ik vertrouwde de imago van NRC, betrouwbaar???????
Tot vandaag heb ik geen ipad ontvangen.
NRC klanten service verwijzt me naar Ifactors, Ifactors naar TNT, TNT naar NRC...
Zeer irritant
Wie heeft zo slecht ervaring, wat kan ik aan doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nrcdagblad ipdad aktie
Re: nrcdagblad ipdad aktie
NRC is de partij waar jij een contrat hebt, zij beloofde jouw een iPAD i.c.m. een abonnement bij het NRC.
Dat de iPAd nog niet geleverd is moeten zij oplossenen niet iFactors en/of TNT.
Bel weer naar de klantenservice en eis dat zij dit oplossen, zo niet dan zijn zij in gebreken.
Dat de iPAd nog niet geleverd is moeten zij oplossenen niet iFactors en/of TNT.
Bel weer naar de klantenservice en eis dat zij dit oplossen, zo niet dan zijn zij in gebreken.
-
Ik denk dat het te maken heeft dat NRC de zaken nog niet goed op orde heeft. Ik heb gisteren contact gehad met de servicedesk (duurde zo'n 20 minuten voordat ik er doorheen kwam...) ivm mijn abonnement. Ze zijn nu alle abonnementen aan het wijzigen ivm het "Apple Ipad provisie"probleem. Voorheen kon ik *gratis* bij mijn weekend abonnement dagelijkse de krant downloaden op de IPAD en dat heeft men sinds kort stopgezet. Nu zijn er nieuwe abonnement beschikbaar, er is geen weekend abonnement meer, maar een weekend-plus (alleen krant op zaterdag) + downloaden elke dag... echter bij navraag blijkt dat de download nu *tijdelijk gratis* wordt aangeboden en achteraf er weer uit kan gaan, hier wou de servicedesk geen enkel commentaar of garantie over af geven. Kortom, men is de boel aan het wijzigen met abonnement, maar het is nog niet duidelijk wat er wel of niet in komt, erg wazig allemaal en had ik niet van het NRC verwacht.
Dan het probleem met de *gratis* IPAD, dit werkt alleen in combinatie met de digitale versie van NRC Next en niet de "gewone" NRC zoals ik van de servicedesk begreep. Nog mooier, ze gaven me aan dat er helemaal nog geen digitale versie is van de NRC Next en dat ze op de *gratis* IPAD actie veel meldingen/klachten krijgen bij de service-desk.
Wellicht een goed moment dat TrosRadar eens bij NRC gaat checken wat er nu aan de hand is...
Dan het probleem met de *gratis* IPAD, dit werkt alleen in combinatie met de digitale versie van NRC Next en niet de "gewone" NRC zoals ik van de servicedesk begreep. Nog mooier, ze gaven me aan dat er helemaal nog geen digitale versie is van de NRC Next en dat ze op de *gratis* IPAD actie veel meldingen/klachten krijgen bij de service-desk.
Wellicht een goed moment dat TrosRadar eens bij NRC gaat checken wat er nu aan de hand is...
Onzin, ik lees als van half december NRC Next en NRC via de iPad app.gkruizenga schreef: Nog mooier, ze gaven me aan dat er helemaal nog geen digitale versie is van de NRC Next
Ik heb ook al een paar weken geleden de iPad gekregen en de NRC-Next App doet het hier ook prima op. Dus er is op dit moment niks mis met de NRC Next app.
Er speelt op dit moment wel iets anders, namelijk dat Apple volgens mij binnenkort ook alle content via de eigen site wil aanleveren. Tot nu toe werden de apps wel via de site geleverd, maar hoefde de content (dus de krant zelf) niet via Apple te gaan. Dat willen ze gaan veranderen, zodat Apple ook van elke gedownloade krant een bedragje krijgt. Dan kun je als krant dus niet meer zomaar je krant gratis aanbieden aan abonnees, omdat ze voor elke gratis krant toch geld aan Apple moeten betalen. Dat levert dus wat juridisch gesteggel op tussen Apple en content-aanbieders.
Maar over het niet krijgen van de iPad, heb je wel het online aanvraagformulier ingevuld met de aparte code die je hebt toegestuurd gekregen? Of heb je die code ook niet gekregen? Je moet nl. na aanmelding voor het abonnement via de site aangeven welk type iPad je wil. Ook wordt er voordat je de iPad krijgt, gekeken of je kredietwaardig bent. De 'gegeven' iPad is namelijk een vorm van huurkoop of betalen in termijnen, wat als lening geldt. Dat moet dus worden gecontroleerd bij het bkr. Als je een 'moeilijk' geval bent, kan dat langer duren of kan het zijn dat je de iPad helemaal niet kunt krijgen. (Wat trouwens ook is aangegeven bij het aanmeldformulier.)
Er speelt op dit moment wel iets anders, namelijk dat Apple volgens mij binnenkort ook alle content via de eigen site wil aanleveren. Tot nu toe werden de apps wel via de site geleverd, maar hoefde de content (dus de krant zelf) niet via Apple te gaan. Dat willen ze gaan veranderen, zodat Apple ook van elke gedownloade krant een bedragje krijgt. Dan kun je als krant dus niet meer zomaar je krant gratis aanbieden aan abonnees, omdat ze voor elke gratis krant toch geld aan Apple moeten betalen. Dat levert dus wat juridisch gesteggel op tussen Apple en content-aanbieders.
Maar over het niet krijgen van de iPad, heb je wel het online aanvraagformulier ingevuld met de aparte code die je hebt toegestuurd gekregen? Of heb je die code ook niet gekregen? Je moet nl. na aanmelding voor het abonnement via de site aangeven welk type iPad je wil. Ook wordt er voordat je de iPad krijgt, gekeken of je kredietwaardig bent. De 'gegeven' iPad is namelijk een vorm van huurkoop of betalen in termijnen, wat als lening geldt. Dat moet dus worden gecontroleerd bij het bkr. Als je een 'moeilijk' geval bent, kan dat langer duren of kan het zijn dat je de iPad helemaal niet kunt krijgen. (Wat trouwens ook is aangegeven bij het aanmeldformulier.)
Ik heb nog niet mijn Ipad ontvangen. Ik heb aantal keer NRC klanten service gebeld en e mail gestuurt.De inhoud van e mail was of zou ik een ipad ontvangen of wilde ik mijn abonement stopzetten. Ineens ontving ik geen krant meer,ik belde de klantenservice.Dus zonder overleg mijn abonement is gestopt. Maar wat nu?Ik heb al i factors 139 euro extra betaald. Ik bel elke week de klanten service van i factors , nog geen resultaat. Ik denk dat ik moet iets anders regelen want de klantenservice is hulpeloos....
Suggesties zijn welkom
Suggesties zijn welkom
Bel eens met je rechtsbijstand michien dat zij kunnen helpen