Bij het aanmaken van nieuwe mail krijg ik steeds de melding dat ik voor de gebruikersovereenkomst een akkoord moet geven. Na akkoord kan ik gewoon verder werken, maar bij elke nieuwe mail, krijg ik de melding ook opnieuw
Wie weet hoe ik deze melding weg kan krijgen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] office 2003?? iemand een idee?
Re: office 2003?? iemand een idee?
Ik heb de vraag ingetypt op google :
Ik vond o.a. een oplossing uit 2005
Hoe doe je dat, alweer op google een vraag intoetsen
b.v. administrator functie instellen in ... daar uw besturingssyteem invullen.
sukses.Deze oude knar gebruikt ook overal google voor of koopt een eenvoudig boek over het betreffende
besturingssyteem/office programma/video of fotobewerkings programma.De boeken ....voor Dummies is uitermate geschikt
gr Henk
Ik vond o.a. een oplossing uit 2005
ik heb office 2003 geinstalleerd en deze ook geactiveerd. nu krijg ik echter elke keer als ik de programmas open dat ik akkoord moet gaan met de gebruikersovereenkomst.
Weet iemand een manier hoe ik hier vanaf kan komen??
Moet ik me registreren? zo ja waar??
Alvast bedankt
Je moet dus gaan zorgen dat je een administrator functie hebt.de oplossing is:
open de verkenner, ga naar de map c:\program files\microsoft office\office11
rechtermuis op excel.exe -> als administrator uitvoeren.
nu eenmaal de gebruiksovereenkomst accepteren, nu komt ie nooit meer terug.
als gewone gebruiker kun je een bepaalde waarde niet wegschrijven waardoor de melding blijft terugkomen, als administrator kun je deze waarde wel wegschrijven.
Hoe doe je dat, alweer op google een vraag intoetsen
b.v. administrator functie instellen in ... daar uw besturingssyteem invullen.
sukses.Deze oude knar gebruikt ook overal google voor of koopt een eenvoudig boek over het betreffende
besturingssyteem/office programma/video of fotobewerkings programma.De boeken ....voor Dummies is uitermate geschikt
gr Henk
Bedankt Henk , ik ga eens rondsnuffelen.
Top Henk, het is weg bedankt!!