LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook de test van de consumentenbond over spyware gelezen?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Firefox

Ook de test van de consumentenbond over spyware gelezen?

Ongelezen bericht door Firefox »

Hier wordt Hitman Pro als beste getest.
Een beetje onzin als je weet dat gewoon een schil is waar
- Spy Sweeper
- Spybot S&D
- CWShredder
- Ad-Aware
In zit .

Met andere woorden als ik alle bekenden Spyware programma `s installeer heb ik hetzelfde effect.

Ook wordt Microsofts als beste getest .Terwijl het probleem bij Microsoft ligt .Die hebben een browser gemaakt (Internet Explorer )waar juist al die troep op je PC instaleert.
Dat is iets als antibiotica slikken na een zware infectie .

Met Internet Explorer 7 zal het wel veranderen maar het is goed om te weten dat andere browsers zoals Firefox daar niet of nauwelijke last van hebben.Zeker geen dialers.http://www.mozbrowser.nl/

firefox

Re: Ook de test van de consumentenbond over spyware gelezen?

Ongelezen bericht door firefox »

En o ja . Niet leden kunnen na opgave van hun Email een link krijgen waar deze test gratis op PDF (Adobe Acrobat Reader) is te downloaden.

https://www.consumentenbond.nl/onzeblad ... et=nietlid

Fenkie

Ongelezen bericht door Fenkie »

Beste gasten,

Hartelijk dank voor de links naar de testen. Ik heb direct het spywareprogramma van Microsoft gedownload en geinstalleerd. Programma ziet er tot nu toe erg goed uit, neemt weinig geheugen in beslag.

Groetjes,

Fenkie.

Martijn_Hoek

Ongelezen bericht door Martijn_Hoek »

Hoezo IE in de fout ?

Spyware makers richten zich gewoon op de massa.
Stel dat Linux of Apple voor 80-90% in de wereld wordt gebruikt dan hadden die veel meer last van Spyware dus Probleem bij IE vind ik wat kortzichtig....

Mijn vrouw zit gewoon met SP1 en heeft nog nooit last gehad van Spyware ... installatie van haar is al zo oud als de weg naar rome (17maanden)

Het kan dus wel met IE en MS ...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn vrouw zit gewoon met SP1 en heeft nog nooit last gehad van Spyware ... installatie van haar is al zo oud als de weg naar rome (17maanden)
Met SP1 evanals Sp2 voorkom je geen spyware.
SP2 wel tegen bepaalde scripts maar dit is meer een bescherming tegen bepaalde virussen of trojans .
Als je niks download of je Email strikt geheim houdt ben je altijd veiliger maar zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.

Dat alleen hoofdzakelijk IE gebruikers spyware binnen krijgen is wel bewezen.
Omdat er bij Firefox niks ongevraagd wordt geinstaleerd is deze veel veiliger .

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten