LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oplichting door ecomputers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
riel

oplichting door ecomputers

Ongelezen bericht door riel »

Geachte heer,mevrouw

Ik heb via ebay een laptop besteld en toen ik erachter kwam dat hun mensen oplichten dacht ik ik betaal het niet.
Toen maanden later kreeg ik een brif van de deurwaarder Coincare dat ik een laptop heb besteld via ebay en dat ik het niet heb betaald.
Ik naar hun gebeld waarom ik niet betaalde is dat zij mensen oplichten maar dat hielp niet,ik moest betalen.
dat heb ik uiteindelijk gedaan .
387,00 euro.

Ik heb na lang wachten ecomputers gemaild
waar mijn laptop blijft, hun hebben geschreven dat het geld nog niet binnen was dus heb ik nog 2 weken nog gewacht.

Maar tot op heden niets ontvangen,ik heb geprobeerd te bellen en mailen maar geen contact.Ik heb coincare deurwaarder gemaild dat zij mijn geld terug storten maar ik kreeg geen contact van hun ,uit eindelijk lukte het na 4 mailtjes dat zij niets konden doen toen was het telaat om het geld terug te storten.
Maar coincare zit er ook in want zij doen geen moeite om terug te reageren op mailtes en telefoon neemt niemand op.
wat kan ik er aan doen om mijn geld of laptop te krijgen.
zie adres en naam oplichter.

Plink Group alias:(ecomputers)
Jac.P. Thijsselaan 37
2803 RS GOUDA
Netherlands
Administrative contact:
C.F.H.S. Plink
+31 (0)793414308
[email protected]

Gast

Re: oplichting door ecomputers

Ongelezen bericht door Gast »

Als je nou zo stoer bent om iemand van oplichting te beschuldigen zet dan ook even je eigen naam en adres erbij!

king1000

Ongelezen bericht door king1000 »

ik zie dat je hun adres weet, ben je al langs gegaan daar ?? :?:

sandramarije

Ongelezen bericht door sandramarije »

Ik heb ook problemen met die mensen (gehad)....ik had een laptop besteld...en betaald...en gekregen..dat ding bleek na een paar dagen helemaal niet goed te zijn...ik heb verschillende emails en aangetekende brieven hun kant op laten gaan....op emails reageerde ze niet en aangetekende brieven werden niet aangenomen.
Op een gegeven moment ook een brief van Coin Care gekregen, medt de mededeling dat ik niet betaald had en als ik het bedrag niet binnen 8 dagen had betaald dan zou de deurwaarder komen.
Ik heb ze toen meteen gebeld en gezegt dat ik wel betaald had en dus niet ging betalen, en metteen verteld dat ik al in de clinche met ecomputers lag, omdat ze geen service en garantie verleende aan mijn kapote laptop.
Ik had een afschrift met het bewijs dat ik betaald had en dat kon ik kopiéren en opsturen...daarmee was het met Coin Care opgelost.....maar nog steeds zit ik met een kapote laptop en en is nog steeds geen contakt met Ecomputers te krijgen.

riel

Ongelezen bericht door riel »

hoi gast

wat is het probleem met mijn naam plaatsen en adres zelf gebruik je een gast naam en geen adres als je geen pc ontvangt maar wel betaald heb is dat geen oplichting hoe noem jij dit !! en er zijn veel meer mensen die opgelicht zijn door hun !!
maar zo te lezen voel je aangewezen over deze zaak of bedrijf die dit doen??

maar als ik mijn adres plaats krijg ik mijn pc ??

mvg

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik stel alleen dat het heel stoer is om anoniem een hoop vuiligheid over een bedrijf te spuien. Niemand, ook het bedrijf niet, weet wie dit verhaal op het net zet en het is dus ook niet controleerbaar. Door de term oplichting te gebruiken beticht je dit bedrijf van een strafbaar feit. Het zou netter zijn dat je je beperkt tot de feiten net als Sandramarije.

Gesloten