beste forum leden
als ik e mail naar duitsland doe met outlook is die normaal;
als mensen daar via antwoorden de mail beantwoorden is het
wartaal,komen vreemde letters en nummers in de woorden.
zodat het niet meer te lezen is.deze mensen moeten via een
nieuwe mail terug antwoord geven. in nederland belgië heb ik
daar geen last van wat kan het probleem zijn, hoe kunnen we dat
oplossen.?
bij voorbaat dank.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] outlook en mail.
Re: outlook en mail.
Zowel Uw als hun mail programma kan verkeerd zijn.
Probeer het eens online via G mail...
Als dit online wel en na binnen halen niet te lezen is zou het aan Uw programma liggen.
Mozilla bied naast de browser Firefox ook Thunderbird om te mailen aan en vaak is een ander programma een makkelijker oplossing dan Uw huidige weer goed zetten.
Verdere tips kun je ook vinden op een ander forum van www.helpmij.nl en na aanmelden is daar vragen ook goed want daar zitten erg veel computer experts indien U windows gebruikt.
Probeer het eens online via G mail...
Als dit online wel en na binnen halen niet te lezen is zou het aan Uw programma liggen.
Mozilla bied naast de browser Firefox ook Thunderbird om te mailen aan en vaak is een ander programma een makkelijker oplossing dan Uw huidige weer goed zetten.
Verdere tips kun je ook vinden op een ander forum van www.helpmij.nl en na aanmelden is daar vragen ook goed want daar zitten erg veel computer experts indien U windows gebruikt.
stofzuigertje
bedankt voor de snelle reactie.
heb nog oude computer met outlook express
zal deze eens aansluiten kijken of dat normaal
werkt.
bedankt voor de snelle reactie.
heb nog oude computer met outlook express
zal deze eens aansluiten kijken of dat normaal
werkt.
Kijk ook eens of Update naar nieuwere versie mogelijk is, want dat wil ook wel eens helpen.
@Sibora::
Waarschijnlijk hebben de mensen uit Duitsland de mail met een lettertype gebruikt hebben die uw mailprogramma (Outlook) niet herkend.
Indien men vanuit Duitsland het bericht in "Unicode" verzend, zult u dat bericht c.q. email wel goed kunen lezen!
Waarschijnlijk hebben de mensen uit Duitsland de mail met een lettertype gebruikt hebben die uw mailprogramma (Outlook) niet herkend.
Indien men vanuit Duitsland het bericht in "Unicode" verzend, zult u dat bericht c.q. email wel goed kunen lezen!
-
Beste sibora,
Is uw probleem al opgelost? Ik ben wel benieuwd wat het probleem was?
mvg,
Bernhard
Is uw probleem al opgelost? Ik ben wel benieuwd wat het probleem was?
mvg,
Bernhard