| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] outlook express
outlook express
kan in mijn outlook de ontvangen berichten niet verwijderen,wie weet hier een oplossing voor
Wat ook vreemd is,is dat ik sommige berichten dubbel of soms zelfs drie dubbel binnen krijg
Wat ook vreemd is,is dat ik sommige berichten dubbel of soms zelfs drie dubbel binnen krijg
-
Moppentappers
Re: outlook express
Waar haal je je e-mails van op?
ivm dat je die dingen dubbel krijgt zou die info van pas kunnen komen
ivm dat je die dingen dubbel krijgt zou die info van pas kunnen komen
Wellicht staat de tijd van automatisch verzenden en ontvangen te kort ingesteld.
Als je dan een groot bericht krijgt, gaat OE weer op berichten checken
terwijl deze nog met het vorige bericht bezig is.
De reeds binnengehaalde berichten worden dan nog niet van de server
verwijderd, en komen dan dubbel binnen.
Bij extra > opties > kan de tijd langer gezet worden.
(gebeurd ook wel eens bij een trage / slechte verbinding)
Als je dan een groot bericht krijgt, gaat OE weer op berichten checken
terwijl deze nog met het vorige bericht bezig is.
De reeds binnengehaalde berichten worden dan nog niet van de server
verwijderd, en komen dan dubbel binnen.
Bij extra > opties > kan de tijd langer gezet worden.
(gebeurd ook wel eens bij een trage / slechte verbinding)
bij openen ophalen, en daarna elke 2 uur, zo heeft de pc ook tijd voor de antivirus en zo, en ook een spamfilter kan dubbele mails veroorzaken...
Bij mijn verdwijnen de dubbelle vanzelf, waarom weet ik niet, maar na een 10 minuten...
verwijderen, dat kan pas na het lezen en soms duurde dat langer wegens de trage verbindingen... ook veroorzaakt door een spamfilter.
Bij mijn verdwijnen de dubbelle vanzelf, waarom weet ik niet, maar na een 10 minuten...
verwijderen, dat kan pas na het lezen en soms duurde dat langer wegens de trage verbindingen... ook veroorzaakt door een spamfilter.
-
Moppentappers
mijn provider is kabelfoon en MXMCE ik zal jouw oplossing even bekijken maar heb nog niet een oplossing voor het niet kunnen verwijderen van mijn e mail
-
Moppentappers
Ik denk dat dat probleem ook met dat programma opgelost wordt
Als je spamfighter als programma op de pc hebt dan ligt het daaraan.
Vooral als je meer als 1 account in Outlook hebt zitten.
Heeft iets met de synchronisatie van de account te maken.
Vooral als je meer als 1 account in Outlook hebt zitten.
Heeft iets met de synchronisatie van de account te maken.
heb avg als virusscanner en kabelfoon scant mijn e mail ook kan het ook daarmee te maken hebben
AVG denk ik niet.
Van kabelfoon weet ik het niet, als je dat uit kan zetten zou ik het is proberen.
Verder kun je is experimenteren met synchronisatie in je account.
Van kabelfoon weet ik het niet, als je dat uit kan zetten zou ik het is proberen.
Verder kun je is experimenteren met synchronisatie in je account.
ok,iedereen bedankt voor de tips tot zover.
Na wat surfen op het internet kwam ik op een forum,die voorlopig een oplossing had om in ieder geval mijn inbox te legen.
Daar stond in om een nieuwe map aan te maken in je outlook en dan het mailtje daar heen te doen en 1 keer in de zoveel tijd te verwijderen
het is misschien wat omslachtig maar ik kan in ieder geval mijn postbus weer leeg krijgen want als je er 550 mailtjes in hebt zitten,dan wordt je niet vrolijk
Na wat surfen op het internet kwam ik op een forum,die voorlopig een oplossing had om in ieder geval mijn inbox te legen.
Daar stond in om een nieuwe map aan te maken in je outlook en dan het mailtje daar heen te doen en 1 keer in de zoveel tijd te verwijderen
het is misschien wat omslachtig maar ik kan in ieder geval mijn postbus weer leeg krijgen want als je er 550 mailtjes in hebt zitten,dan wordt je niet vrolijk
-
Moppentappers
de alternatieve www.getthunderbird.com is een betere oplossing voor je probleem
Erg goed spam filter en veel veiliger je zou het echt eens moeten proberen
Erg goed spam filter en veel veiliger je zou het echt eens moeten proberen