LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] P C discount

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
dina

P C discount

Ongelezen bericht door dina »

P C discount de computer koopjes beurs heeft door het hele land beursen waar je goedkoop veel voor je computer kunt kopen volgens de advertenties.Soms hebben ze ook een XXL beurs waar nog meer te koop is zou je denken , mooi niet . Wij zijn naar Zuidlaren geweest waar een XXL beurs was om spelletjes en andere computer benodigheden, maar ondanks de XXL beurs stonden er maar tien kraampjes en waren er geen spelletjeste koop.Ik heb naar P C discount een berichtje gestuurd maar daar hebben ze niet op gereageerd.Wij zijn met vier personen naar de XXl beurs geweest wat ons toch 32 euro heeft gekost en stonden binnen tien minuten weer buiten omdat er bijna niets was.
Als ze toch adverteren met een XXL koopjes beurs verwacht je toch wel meer dan tien kraampjes en niet zo"n beetje als in Zuidlaren.

jopie01

Re: P C discount

Ongelezen bericht door jopie01 »

Ook ik ben met mijn gezin naar Zuidlaren geweest. De letters XXL deden mij ook denken aan een grote beurs. Maar helaas pinda kaas. Ik vond de beurs ook niet de woorden XXL waart maar noem hem liever minus-minus. Het is dus geen waar voor je geld. Wij zijn dan ook getraumatiseerd maar weer naar huis gegaan. :x :roll: :x :roll:

De beurs van PC-discout heeft dan ook de volgen de keer bezoekers minder. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Ik hou mij dan ook maar aan de computerwinkel waar ik altijd kom. Dat is dan service en zijn hebben ook alles, alleen misschien iets duurder.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

barto

Re: P C discount

Ongelezen bericht door barto »

als je echt naar n grote pc beurs wilt gaan.. dan moet je naar utrecht gaan of amsterdam of zo

de meeste kramen komen niet naar zon gehucht vinden t niet waard.. om dr heen te gaan..

zelf in nijmegen stelde t helemaal niks voor laat staan tiel..

veel plezier de volgende x

Gesloten