Ik heb op 2 juli een computer van Packard Bell bij Dixons gekocht. Binnen een maand gaat de dvd-speler/brander kapot. Ik krijg totaal van de medewerkers bij Dixons en bij Packard Bell echt nu op het request. Ik moet mijn computer maar opnieuw installeren. Om mijn gegevens te bewaren moet ik een externe harde schijf aanschaffen. Is dit nou service? Heb nu twee brieven geschreven. Zal me benieuwen of ze reageren.
Heeft iemand wel eens eerder een dergelijk probleem gehad met het feit dat de dvdbrander/speler geen discs meer herkent. Alle soorten geprobeerd, maar krijg alleen een raar geluid en niets in te zien op de PC.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Packard Bell / Dixons DVDbrander doet het niet
Re: Packard Bell / Dixons DVDbrander doet het niet
Een vreemd verschijnsel, met die dvd brander,
Hebben de medewerkers van Dixons het apparaat aangesloten op een andere computer?,
Normaal gesproken hoort een dvd brander iedere cd/dvd te herkennen,
Zet eens een cd in het apparaat, en kijk of deze wel herkent wordt,
Zoals ik het lees, moet de dvd brander onder garantie gerepareerd/vervangen worden,
Veel succes, en hopende op een snelle afwikkeling van dit vervelende probleem,
groeten Ulbe.
Hebben de medewerkers van Dixons het apparaat aangesloten op een andere computer?,
Normaal gesproken hoort een dvd brander iedere cd/dvd te herkennen,
Zet eens een cd in het apparaat, en kijk of deze wel herkent wordt,
Zoals ik het lees, moet de dvd brander onder garantie gerepareerd/vervangen worden,
Veel succes, en hopende op een snelle afwikkeling van dit vervelende probleem,
groeten Ulbe.