Hallo,Ik heb een laptop van Packard Bell een Easynote nieuw gekocht bij dixons.
Na loop van tijd was de Ac adapter stuk gegaan er zat sluiting in .
Ik heb garantie voor een jaar dus heb recht op een andere.
Ik heb toen gebeld met dixons en die zeiden dat ik moest bellen met Packard Bell . vreemd maar goed
Ik gebeld vraagt zo medewerker eerst een serienummer nou dat stond achterop de Laptop .
Probleem uitgelegt en ze zouden dus een nieuwe ac adapter naar mij toesturen.
Maar nu na drie weken naderhand nog niks ontvangen!
Wat kan ik hier nou aan doen?
Ik kan de laptop niet gebruiken want de accu is leeg en andere ac adapters passen niet en is ook niet verstandig.
Deze service is ronduit slecht.
Je betaalt ook voor garantie is die is nog niet verstreken.
Iemand ervaring mee met Packard bell?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Packard Bell Service
Re: Packard Bell Service
jij bent gewoon een beetje dom om bij dat merk te gaan kopen. dat is vragen om problemen.
jij hebt met dixons een contract dus bij hun moet je klagen.
zoek het maar uit zou ik zeggen.
je kan een universele kopen, iedereen weet dat dat een bagger merk is met bagger produkten.
ik geef zelf ook toe ik ben ook heel dom geweest om met fujitsu siemns te nemen, nooit meer dat merk
jij hebt met dixons een contract dus bij hun moet je klagen.
zoek het maar uit zou ik zeggen.
je kan een universele kopen, iedereen weet dat dat een bagger merk is met bagger produkten.
ik geef zelf ook toe ik ben ook heel dom geweest om met fujitsu siemns te nemen, nooit meer dat merk
Laatst gewijzigd door ridder80 op 09 jul 2008 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Packard Bell Service
waarom kk dom??
Laptop is niks mee alleen de adapter is niet goed.
maar goed vriendelijker kan ook wel.
Laptop is niks mee alleen de adapter is niet goed.
maar goed vriendelijker kan ook wel.
Laatst gewijzigd door jimmy_w op 09 jul 2008 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Packard Bell Service
Dat het niet vriendelijk gezegd is door ridder80 kan ik heel goed begrijpen.waarom kk dom??
Laptop is niks mee alleen de adapter is niet goed.
maar goed vriendelijker kan ook wel.
snappen ze hier natuurlijk niet.
k*t forum
Want Packard-Bell is gewoon een baggermerk en de producten zijn ook bagger.
Wat het probleem is dat er toch veel mensen zijn die dat maar niet willen inzien en struisvogelgedrag vertonen.
Oftewel: Omdat het een zeer goedkoop merk is, mag je er niks negatiefs over zeggen, omdat je dan op de tenen van de consumenten trapt.
De echte computerkenners zeggen altijd dat je PB moet mijden omdat het bagger is.
En als er dan weer iemand komt klagen over PB dan kun je reacties zoals van ridder80 verwachten.
-
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: Packard Bell Service
Tja. Het topic is een echt inkoppertje voor BBCS
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Packard Bell Service
Als oud medewerker van Dixons kan ik bevestigen dat de service van PB ondermaats is.
Zelfs een offerte voor reparatie na blikseminslag duurt minimaal 1.5 maanden bij die gasten. (Edit : De klant vroeg hierom ivm. verzekeringsafhandeling)
Anyways - Dixons had voor jou contact op moeten nemen met PB.
Dit omdat zij de leverancier zijn, en zeker in het eerste jaar moeten ze dat gewoon doen.
Ik zou contact opnemen met het dixons hoofdkantoor - en probleem voorleggen.
Filiaal, tijd en datum noemen.
Daarna vragen of zij namens jou met PB contact willen opnemen, en willen zorgen dat een nieuwe AC adapter met enige spoed opgestuurd word.
Ik weet niet welk filiaal je hebt, of dat ze nieuwe regels hebben gekregen (is al een tijd terug en sindsdien is de keten overgenomen door een ander bedrijf) - dus ik kan niet met zekerheid stellen dat een en ander nog hetzelfde is.
Succes, en houd ons op de hoogte.
Zelfs een offerte voor reparatie na blikseminslag duurt minimaal 1.5 maanden bij die gasten. (Edit : De klant vroeg hierom ivm. verzekeringsafhandeling)
Anyways - Dixons had voor jou contact op moeten nemen met PB.
Dit omdat zij de leverancier zijn, en zeker in het eerste jaar moeten ze dat gewoon doen.
Ik zou contact opnemen met het dixons hoofdkantoor - en probleem voorleggen.
Filiaal, tijd en datum noemen.
Daarna vragen of zij namens jou met PB contact willen opnemen, en willen zorgen dat een nieuwe AC adapter met enige spoed opgestuurd word.
Ik weet niet welk filiaal je hebt, of dat ze nieuwe regels hebben gekregen (is al een tijd terug en sindsdien is de keten overgenomen door een ander bedrijf) - dus ik kan niet met zekerheid stellen dat een en ander nog hetzelfde is.
Succes, en houd ons op de hoogte.
Re: Packard Bell Service
oke dan bel ik weer met dixxons.
@bbcs:
Is geen goedkoop merk want hij was duur genoeg ik heb nog het prijskaartje .
En hij doet het gewoon goed geen problemen mee gehad behalve dan die ac adapter.
maar goed packard bell is niet het merk dat is wel duidelijk.
@bbcs:
Is geen goedkoop merk want hij was duur genoeg ik heb nog het prijskaartje .
En hij doet het gewoon goed geen problemen mee gehad behalve dan die ac adapter.
maar goed packard bell is niet het merk dat is wel duidelijk.
Re: Packard Bell Service
Hoewel ik Pietje Bell niet de beste vind, vele met Vista geven problemen en na installeren lichtere Linux Ubuntu is het vele malen betrouwbaarder geworden, maar dan moet je wel een met juiste type video/geluidskaart hebben, liefst Nvidia geen SIS want die werken nooit.
www.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/doemee/
Voor je iets doe, de live CD die je hierboven kan downloaden en bakken proberen en als goed werkt over op Linux?
Als je maar 1 Gb hebt en geen 2 gb geheugen zou ik dat eerst uitbreiden..
en opsturen naar PB is normaal want vele hebben problemen met deze te repareren..
Extra garantie bijkopen kan afhankelijk van type tot 6 maanden of 1 jaar en dat zou ik gezien het aantal meldingen hier en op Kassa zeker doen!
Als je de PB extra garantie neemt krijg je meestal snellere en betere service omdat ze die voorrang geven!
Soms krijg je een nieuwer type dus altijd een CD RW bakken met mails en andere gegevens want die raak je soms kwijt...
Ik doe dit elke week, dus die RW is zijn geld wel waard!
www.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/doemee/
Voor je iets doe, de live CD die je hierboven kan downloaden en bakken proberen en als goed werkt over op Linux?
Als je maar 1 Gb hebt en geen 2 gb geheugen zou ik dat eerst uitbreiden..
en opsturen naar PB is normaal want vele hebben problemen met deze te repareren..
Extra garantie bijkopen kan afhankelijk van type tot 6 maanden of 1 jaar en dat zou ik gezien het aantal meldingen hier en op Kassa zeker doen!
Als je de PB extra garantie neemt krijg je meestal snellere en betere service omdat ze die voorrang geven!
Soms krijg je een nieuwer type dus altijd een CD RW bakken met mails en andere gegevens want die raak je soms kwijt...
Ik doe dit elke week, dus die RW is zijn geld wel waard!