LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Packard Bell

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Joop frankema

Packard Bell

Ongelezen bericht door Joop frankema »

Half september vorig jaar bestelde ik het laatste en duurste model Packard Bell computer.
Na een levertijd van 6 weken bleek de prijs echter € 100 meer te zijn als op de besteldatum.
Drie weken na aankoop zakte de prijs opeens met € 200 . Hierover bij PB geklaagd, maar van hun afdeling verkoop geen enkele coulance gekregen.
Toen er begin April technische problemen ontstonden kreeg ik van hun afdeling Support van 4 verschillende medewerkers tot 4 keer toe verkeerde adviezen.
Natuurlijk weer een pittige e-mail naar PB gestuurd, maar uit hun reactie daarop blijkt niet , dat men deze leest, laat staan de klant ook maar enigszins serieus neemt.
Het wordt tijd dat PB hun motto “Upgrade yourself” eens op hun eigen organisatie gaat toepassen.

Gast

Re: Packard Bell

Ongelezen bericht door Gast »

Natuurlijk weer een pittige e-mail naar PB gestuurd, maar uit hun reactie daarop blijkt niet , dat men deze leest, laat staan de klant ook maar enigszins serieus neemt.
Reageren doen ze heus wel, kan alleen ff duren.
Ik heb zovaak een email naar PB gestuurd werd keurig beantwoord.
Laatst stuurde ik een boze email naar hen, duurde knap lang eer zij antwoordde, maar na ca. 3 weken werd ik gebeld door hen en de problemen die waren ontstaan tussen PB en mij werden keurig netjes opgelost.
Maar ik vraag mij eigenlijk af waarom jij een Packard Bell computer gekocht hebt terwijl er zoveel klachten zijn over dit bedrijf.
Lees je eigenlijk wel de klachten van de consumenten welke zij in de topic Packard Bell plaatsen?
Ik krijg eerlijk gezegd sterk de indruk dat jij denkt, het zal wel.

Gast

En die computer heb je bij Packard Bell gekocht?? Ik denk eerder dat je die in de winkel heb gekocht en nu wil je geld zien van Packard Bell?? Ik denk niet dat dit zo werkt

Notebook

Ongelezen bericht door Notebook »

En toch werkt het wel (bijna) zo, als de winkel niets wilt vergoeden en je staat in je recht, dan kun je het zeker wel bij de fabrikant / importeur verhalen, alleen kan dat een hoop gedoe bijkomen. De consumentenbond kan hierbij wel assisteren waar nodig. Ik werk zelf ook bij een groothandel en af en toe komt het voor dat een dealer zich niet netjes gedraagt wat betreft garantie en dan gaan particulieren zelf bellen. Als blijkt dat de klacht gegrond is (of aannemelijk is) dan helpen ze, zijn we ook verplicht, het is ons product, daar krijg je fabrieksgarantie op, dus moet je je verantwoordelijkheid hierin nemen.
Even offtopic: bedankt voor de tips die hier stonden waar je op moest letten bij het kopen van een notebook, ik ben geslaagd wat dat betreft, de HP pavilion zv5133EA is het geworden. Nogmaals bedankt.
Groetjes.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

volgens mij zijn de prijs die je voor een product betaald en de garantie op dat product 2 hele verschillende dingen :!: :!: :!:

Gast

zie overheid

Gesloten