LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Packard Bell
Packard Bell
Even een korte oplezing over mijn PC van Packard Bell:in de twee maanden dat hij "oud"is,is 1 keer het hele moeder bord vervangen em 2 keer de flatscreen vervangen.
Dit is met recht een maandag morgen model.
Nu mijn klacht:de eerste keer heb ik moeten bedelen om een monteur,bij modern elctronics deed men helemaal niets( moet je bij Packard Bell zijn niet bij ons),maar de help desk zet je eerst een 10 tal minuten in de wacht.
Daarna heb ik zelf,nadat Packard bell over leg had gevoerd met Mod.electronics,mijn eerste flatscreen on "mogen"ruilen.
Nu zijn we 1,5 maand verder en mijn flatscreen is weer stuk,
nu werd er de afspraak gemaakt met de hulpdesk dat hij binnen 2 dagen werd omgeruild tussen 08.00 uur en 18.00 uur.
De koerier had alleen de verkeerde flatscreen bij zich!
Geen probleem "we vinden het heel erg voor u meneer maar...."
binnen 2 dagen brengen we een andere , de goeie, tussen 08.00 uur en 18.00 uur.
Nu kwam de hele koerier van PB niet op dagen.
ik kan nog een uur door gaan over de helpdesk: kosten,vrij nemen in de wacht etc etc
Ik ben van nature echt geen zeikerd maar deze service vind ik een grof schandaal dat je als consument zo behandeld word.
Zijn er meer mensen die een probleem hebben met Packadrs Bell laat het even weten dan bijvoorbaat dank.
Dit is met recht een maandag morgen model.
Nu mijn klacht:de eerste keer heb ik moeten bedelen om een monteur,bij modern elctronics deed men helemaal niets( moet je bij Packard Bell zijn niet bij ons),maar de help desk zet je eerst een 10 tal minuten in de wacht.
Daarna heb ik zelf,nadat Packard bell over leg had gevoerd met Mod.electronics,mijn eerste flatscreen on "mogen"ruilen.
Nu zijn we 1,5 maand verder en mijn flatscreen is weer stuk,
nu werd er de afspraak gemaakt met de hulpdesk dat hij binnen 2 dagen werd omgeruild tussen 08.00 uur en 18.00 uur.
De koerier had alleen de verkeerde flatscreen bij zich!
Geen probleem "we vinden het heel erg voor u meneer maar...."
binnen 2 dagen brengen we een andere , de goeie, tussen 08.00 uur en 18.00 uur.
Nu kwam de hele koerier van PB niet op dagen.
ik kan nog een uur door gaan over de helpdesk: kosten,vrij nemen in de wacht etc etc
Ik ben van nature echt geen zeikerd maar deze service vind ik een grof schandaal dat je als consument zo behandeld word.
Zijn er meer mensen die een probleem hebben met Packadrs Bell laat het even weten dan bijvoorbaat dank.
Re: Packard Bell
Ja over Packard Bell kan ik ook een boekje open doen. Ik had mijn modem stuk. Helpdesk bellen. Eindelijk te pakken en ik kreeg het advies om een programmatje te downloaden (of dat gaat met een kapot modem). Via een andere computer het programmaatje overgezet. Deze af aan dat het modem kapot was (ja dat wist ik ook al wel). Een monteur komt en vervangt het modem en test. Doet het niet. De helpdesk adviseert om het systeem terug te zetten in de oorspronkelijke instellingen (jawel alle instellingen kwijt en ook de andere software). Geen resultaat. Dan moet je de computer aansluiten op een randaarde stopcontant. Of dat iets helpt. Nee dus. Nou dan is misschien toch de verbinding op het moederboard kappot? Na veel aandringen komt er toch een monteur. Moederboard vervangen en, Jawel hij doet het nog niet. Deze monteur was toch iets snuggerder dan de eerste en controleert even de dipswitches op het modem en daar stond er dus een verkeerd van. Uiteindelijk heb ik een heleboel ellende gehad door de kwaliteit van de monteurs en de zinloze, nutteloze adviezen die ik van de helpdesk kreeg. Ik hoef geen PAK en BEL meer.
Re: Packard Bell
Ik heb een poosje via een pc privé project, 3 jaar terug een Packerd Hell pc genomen(tijdgebrek, je kent het wel).
Dat ding werd prima volgens afspraak geleverd en ik heb er 2 jaar mee gewerkt en de meest vreemde en exotische foutmeldingen vlogen mijn zo nu en dan om de oren, maar dat is bij pb normaal.
Ik ging een nieuwe pc bouwen(eindelijk een echte pc) en had die pc cadeau gedaan aan mijn ouders. Ik format c gedaan en opgestart met de beruchte bootflop. Dat ging prima, maar toen ik adaware draaide viel mijn mond wijd open. Packerd bell leverd standaard een berg spyware mee wat niet gewoon meer is. Toen ik dat ding zelf nog in gebruik had had ik ook adaware en spybot gedraaid en idd werd er een enorme hoeveelheid spyware aangetroffen en ik weet heus wel welk programma spyware bevat.
Uiteindelijk heb ik er een eigen versie van windows xp(i.p.v. het meegeleverde win98) op geinstalleerd en na een hele zoektocht op het internet voor de geluids en audio drivers heb ik er eindelijk een goed en stabiel systeem van gemaakt.
Ik vind het ronduit onbeschoft dat Packerd Hell spyware standaard installeerd.
Heb eind vorig jaar zelf een pc gebouwd en wat een mooie en snelle en ik ben blij dat ik die ellende allemaal niet meer heb.
PACKERD BELL: LEVER EEN GOED PRODUCT OF GA ANDERS OP DE NOORDPOOL DIE SPYWARETROEP TE KOOP AANBIEDEN!!
RADAR: DOE DAAR EENS WAT AAN
Dat ding werd prima volgens afspraak geleverd en ik heb er 2 jaar mee gewerkt en de meest vreemde en exotische foutmeldingen vlogen mijn zo nu en dan om de oren, maar dat is bij pb normaal.
Ik ging een nieuwe pc bouwen(eindelijk een echte pc) en had die pc cadeau gedaan aan mijn ouders. Ik format c gedaan en opgestart met de beruchte bootflop. Dat ging prima, maar toen ik adaware draaide viel mijn mond wijd open. Packerd bell leverd standaard een berg spyware mee wat niet gewoon meer is. Toen ik dat ding zelf nog in gebruik had had ik ook adaware en spybot gedraaid en idd werd er een enorme hoeveelheid spyware aangetroffen en ik weet heus wel welk programma spyware bevat.
Uiteindelijk heb ik er een eigen versie van windows xp(i.p.v. het meegeleverde win98) op geinstalleerd en na een hele zoektocht op het internet voor de geluids en audio drivers heb ik er eindelijk een goed en stabiel systeem van gemaakt.
Ik vind het ronduit onbeschoft dat Packerd Hell spyware standaard installeerd.
Heb eind vorig jaar zelf een pc gebouwd en wat een mooie en snelle en ik ben blij dat ik die ellende allemaal niet meer heb.
PACKERD BELL: LEVER EEN GOED PRODUCT OF GA ANDERS OP DE NOORDPOOL DIE SPYWARETROEP TE KOOP AANBIEDEN!!
RADAR: DOE DAAR EENS WAT AAN
Re: Packard Bell
Ik kan helaas ook niets goeds melden over dit briljante computermerk. Bij aankoop: Koelventilator los in de kast. Na 2 jaar: Videokaart (Onboard...grrr) kapot, na 4 jaar CD-brander kapot (na plm. 40 gebrande cd-tjes) en naast een heleboel onverklaarbare blauwe schermen is de maat voor mij helemaal vol. Mijn volgende kast wordt alles behalve Packard Hell!! [/quote]
Re: Packard Bell
Ik kan daar ook over mee praten.
2 maanden heb ik moeten wachten, omdat de heren bij de helpdesk te stom waren en omdat ze geen monteur MOCHTEN sturen, terwijl ik nog garantie heb.
Ik moest:
- Alle kaarten eruit halen
- Alle kabeltjes loskoppelen
- De computer door het hele huis slepen om de andere stopcontacten te proberen
- Ik werd bijna geelectrocuteerd omdat ik met een paperclip de voeding van binnenuit aan moest zetten
Toen kwamen ze tot de conlcusie dat (waarschijnlijk) de aan/uit-schakelaar het niet deed, en nu sturen ze die op.
Dat vind ik nu echt slechte service!
Ze laten je zelf alles doen omdat ze een monteur te duur vinden
zijn er nog meer mensen met die probleem?
ConclusieL Weg met P.B.
2 maanden heb ik moeten wachten, omdat de heren bij de helpdesk te stom waren en omdat ze geen monteur MOCHTEN sturen, terwijl ik nog garantie heb.
Ik moest:
- Alle kaarten eruit halen
- Alle kabeltjes loskoppelen
- De computer door het hele huis slepen om de andere stopcontacten te proberen
- Ik werd bijna geelectrocuteerd omdat ik met een paperclip de voeding van binnenuit aan moest zetten
Toen kwamen ze tot de conlcusie dat (waarschijnlijk) de aan/uit-schakelaar het niet deed, en nu sturen ze die op.
Dat vind ik nu echt slechte service!
Ze laten je zelf alles doen omdat ze een monteur te duur vinden
zijn er nog meer mensen met die probleem?
ConclusieL Weg met P.B.
Re: Packard Bell
Jullie zijn echt lekker simpel. Is er nou geen 1 die terug gaat naar de winkel???? Klagen over packerd Bell maar niet over de winkel die maar niet wil helpen?? Rare jongens zijn jullie!
Re: Packard Bell
Even de zaken op een rijtje gezet:
De aankoop van onze computer heeft ons geen geluk gebracht. Meteen al de eerste week begaf het TFT-scherm het. Nog geen kwaad woord over Packard Bell’s service: zij kwamen de monitor meteen vervangen.
Van het begin af aan heeft de cardreader het niet of zelden gedaan. Er was geen peil op te trekken wanneer wel en wanneer niet. Aangezien ik eerst de rest van de randapparatuur die ik nodig had geïnstalleerd heb, ben ik daarna pas gaan bellen met Packard Bell over het probleem met de cardreader. Na wat uitproberen en een nieuwe installatie bracht dit geen resultaat. De helpdesk besloot een nieuwe cardreader te laten installeren. Dit is gebeurd op 18-09-2003. Hiervoor heb ik speciaal een vrije dag genomen. Het advies van de monteur van remastering werd opgevolgd. Dit had echter geen resultaat. Hierop heb ik wederom verschillende avonden met de helpdesk gebeld dit resulteerde in nogmaals verschillende remasteringen, wederom zonder resultaat. Op 24-09-2003 is er wederom een monteur van Triple P gekomen om het moederbord te vervangen. Zijn conclusie was: geen resultaat, waarschijnlijk software (zie bijlage). Ook nu weer verschillende avonden geremasterd en de adviezen van de helpdesk opgevolgd, die resulteerden in niets!! Op 26-09-2003 kon de helpdesk niets meer voor mij doen. Hun laatste advies was door hun reperateur op laten halen en laten testen, wat zeker 10 dagen kan kosten.
Kortom: Buiten de 40 uur werk, een halve snipperdag en telefoonkosten van meer dan 20 euro, zie ik het niet zitten om nogmaals iets te laten repareren. Ik heb een duur apparaat gekocht dat vanaf het begin niet gefunctioneerd heeft. Het vertrouwen in dit apparaat is dan ook volledig weg. Vandaar dat ik gevraagd heb of dixons waar ik het apparaat heb gekocht, een ander apparaat voor mij kan regelend bij Packart Bell!
Ik heb het apparaat naar Dixons ,teruggebracht en zij hebben nog geprobeerd een nieuw apparaat te te krijgen bij Packard Bell.
helaas zonder succes, wel hebben ze mij een ongeveer dezelfde computer te leen gegeven.
Ik kan niet zonder dus was daar erg blij mee.
De 10 dagen zijn inmiddels ruim voorbij 28/10 , dus even naar dixons bellen hoe dat het er mee is.
Van 10 dagen reparatietijd weten ze niets af ze denken dat deze week of volgende week het apparaat wel klaar zal zijn.
Nu 30/10 is het 3 weken geleden, dat ik het apparaat weg heb gebracht
Gelukkig heb ik een leenapparaat.
wordt vervolgd.
Groetjes Ton Arts
De aankoop van onze computer heeft ons geen geluk gebracht. Meteen al de eerste week begaf het TFT-scherm het. Nog geen kwaad woord over Packard Bell’s service: zij kwamen de monitor meteen vervangen.
Van het begin af aan heeft de cardreader het niet of zelden gedaan. Er was geen peil op te trekken wanneer wel en wanneer niet. Aangezien ik eerst de rest van de randapparatuur die ik nodig had geïnstalleerd heb, ben ik daarna pas gaan bellen met Packard Bell over het probleem met de cardreader. Na wat uitproberen en een nieuwe installatie bracht dit geen resultaat. De helpdesk besloot een nieuwe cardreader te laten installeren. Dit is gebeurd op 18-09-2003. Hiervoor heb ik speciaal een vrije dag genomen. Het advies van de monteur van remastering werd opgevolgd. Dit had echter geen resultaat. Hierop heb ik wederom verschillende avonden met de helpdesk gebeld dit resulteerde in nogmaals verschillende remasteringen, wederom zonder resultaat. Op 24-09-2003 is er wederom een monteur van Triple P gekomen om het moederbord te vervangen. Zijn conclusie was: geen resultaat, waarschijnlijk software (zie bijlage). Ook nu weer verschillende avonden geremasterd en de adviezen van de helpdesk opgevolgd, die resulteerden in niets!! Op 26-09-2003 kon de helpdesk niets meer voor mij doen. Hun laatste advies was door hun reperateur op laten halen en laten testen, wat zeker 10 dagen kan kosten.
Kortom: Buiten de 40 uur werk, een halve snipperdag en telefoonkosten van meer dan 20 euro, zie ik het niet zitten om nogmaals iets te laten repareren. Ik heb een duur apparaat gekocht dat vanaf het begin niet gefunctioneerd heeft. Het vertrouwen in dit apparaat is dan ook volledig weg. Vandaar dat ik gevraagd heb of dixons waar ik het apparaat heb gekocht, een ander apparaat voor mij kan regelend bij Packart Bell!
Ik heb het apparaat naar Dixons ,teruggebracht en zij hebben nog geprobeerd een nieuw apparaat te te krijgen bij Packard Bell.
helaas zonder succes, wel hebben ze mij een ongeveer dezelfde computer te leen gegeven.
Ik kan niet zonder dus was daar erg blij mee.
De 10 dagen zijn inmiddels ruim voorbij 28/10 , dus even naar dixons bellen hoe dat het er mee is.
Van 10 dagen reparatietijd weten ze niets af ze denken dat deze week of volgende week het apparaat wel klaar zal zijn.
Nu 30/10 is het 3 weken geleden, dat ik het apparaat weg heb gebracht
Gelukkig heb ik een leenapparaat.
wordt vervolgd.
Groetjes Ton Arts
Re: Packard Bell
Dixons ging toestemming vragen aan Packard Bell of ie omgeruild mocht worden????????? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een flauwekul.
peoh, moest ff bijkomen van het lachen. Een winkel vraagt NOOIT toestemming aan de leverancier. Zelfs Packard Bell wordt zeker binnen 3 weken gerepareerd. Conclusie: Je wordt vreselijk in de maling genomen en aan het lijntje gehouden!!
peoh, moest ff bijkomen van het lachen. Een winkel vraagt NOOIT toestemming aan de leverancier. Zelfs Packard Bell wordt zeker binnen 3 weken gerepareerd. Conclusie: Je wordt vreselijk in de maling genomen en aan het lijntje gehouden!!
Re: Packard Bell
Helpdesk P B had belooft 10 dagen voor reparatie.
Vrijdagavond nog even langs geweest bij Dixons.
Zij wisten te verstellen dat de reparateur er nu aan begonnen was.
3 weken dus voor noppes zitten wachten!!!
Eind volgende week zou ie klaar zijn.
De computer werdt helemaal gestript en alle onderdelen worden getest en nagekeken.
Ik wacht rustig af!!!!
Wordt vervolgd
Vrijdagavond nog even langs geweest bij Dixons.
Zij wisten te verstellen dat de reparateur er nu aan begonnen was.
3 weken dus voor noppes zitten wachten!!!
Eind volgende week zou ie klaar zijn.
De computer werdt helemaal gestript en alle onderdelen worden getest en nagekeken.
Ik wacht rustig af!!!!
Wordt vervolgd
Re: Packard Bell
Een zelfbouw pc is sneller makkelijkere geen gezeik en stukken goedkoper dan een merk pc. Heb geen packet HELL meer klo*te pc zijn dat. De zit standaard spyware op dus je krijgt troep waar je nie om vraagt enzo
Re: Packard Bell
Ben zo te zien niet de enige met een k*&-computer van PB. De mijne is nog geen 3 maanden oud, maar ik heb constant last van geheugendumps, met name tijdens het internetten. Herkent iemand dit probleem? Afgezien van Office XP en een virusscanner heb ik nog niets op mijn PC geïnstalleerd, dus dat kan het niet zijn.
Effe PB belluh....
Effe PB belluh....
Re: Packard Bell
ook wij hebben problemen met de service van packard bel.
in april kochten we een pb computer, deze begaf het in augustus.
na enige uren aan de telefoon te hebben gehangen met de helpdesk, en ongeveer iedereen die er werkte zijn visie erop los gelaten had, kwamen ze er na 4 weken achter dat het moederbord vervangen moest worden, dit gebeurde en de computer funtioneerde nog niet.
daarna werd de harde schijf vervangen, nadat deze was vervangen werkte de computer nog niet. Na weer een uur aan de telefoon gezeten te hebben, kwamen ze met het voorstel om de computer op te halen en te laten repareren, maar dit duurde volgens dat persoon 12 dagen i.p.v. de 5 werkdagen die in de garantie voorwaarden staan.
we gingen daar mee accoord, nu na 5 weken is onze computer nog niet teruggebracht, en krijen we niemand te pakken, die iets concreets kan zeggen.
Zelfs bij de harendse smid waar we hem gekocht hebben, waar de klant volgens hun koning is, krijgen niets voor elkaar bij packard bell.
De e-mails die we versturen, worden gewoonweg niet beantwoord.
Dit bedrijf is niet als volwaardig te erkennen, en komt zijn afspraken niet na, arrogantie alom.
Wij raden aan geen computers te kopen van packard bell.
in april kochten we een pb computer, deze begaf het in augustus.
na enige uren aan de telefoon te hebben gehangen met de helpdesk, en ongeveer iedereen die er werkte zijn visie erop los gelaten had, kwamen ze er na 4 weken achter dat het moederbord vervangen moest worden, dit gebeurde en de computer funtioneerde nog niet.
daarna werd de harde schijf vervangen, nadat deze was vervangen werkte de computer nog niet. Na weer een uur aan de telefoon gezeten te hebben, kwamen ze met het voorstel om de computer op te halen en te laten repareren, maar dit duurde volgens dat persoon 12 dagen i.p.v. de 5 werkdagen die in de garantie voorwaarden staan.
we gingen daar mee accoord, nu na 5 weken is onze computer nog niet teruggebracht, en krijen we niemand te pakken, die iets concreets kan zeggen.
Zelfs bij de harendse smid waar we hem gekocht hebben, waar de klant volgens hun koning is, krijgen niets voor elkaar bij packard bell.
De e-mails die we versturen, worden gewoonweg niet beantwoord.
Dit bedrijf is niet als volwaardig te erkennen, en komt zijn afspraken niet na, arrogantie alom.
Wij raden aan geen computers te kopen van packard bell.
Re: Packard Bell
Ik had eigenlijk mij dat andere forum al een berichtje gepost, maar dat ging dus al over dat je nooit een Packard Bell Notebook moet kopen!! Een grote ramp tot nu toe..
Koop ook geen Packard Bell MP3 speler, want daar zit continue een lichte storing in tijdens het afspelen. Meestal tegen het einde van het nummer gaat hij storen. Het is alsof er een cd overslaat, heel stom.
Koop ook geen Packard Bell MP3 speler, want daar zit continue een lichte storing in tijdens het afspelen. Meestal tegen het einde van het nummer gaat hij storen. Het is alsof er een cd overslaat, heel stom.