hallo,
Ik heb op 31 augustus een laptop besteld van het merk packerd bell.
Tot op heden niet geleverd
op 31 augustus stond de lever tijd op een week
week daarna stond de levertijd op 2 tot 3 dagen
Deze week stond het weer op een week.
We hebben gebeld naar de leverancier van de laptop deze gaf aan dat dat het probleem niet bij hun ligt maar bij packerd bell
vervolgens belde mijn vriend naar packerd bell om te vragen waar dat kreng bleef.
er werd vervolgens verteld dat meneer maar naar de winkel moest gaan want het was geen specifieke vraag dit verhaal werd hem eerder ook al verteld toen mijn vriend wat informatie wilde hebben over een bepaalde laptop.
wat is dit toch voor service of eigenlijk kun je beter zeggen GEEN service.
packerd bell is onvriendelijk tegen hun klanten en willen blijkbaar niks verkopen.
Dit is de allerlaatste keer dat wij een laptop van dat merk gekocht hebben wij gaan de bestelling annuleren en van een ander merk een laptop kopen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Packerd bell je hebt nog niks en dan al geen service
-
Re: Packerd bell je hebt nog niks en dan al geen service
vaag verhaal.. maar wat is nu de fout van packard bell? Je hebt een laptop gekocht en die wordt niet geleverd door de winkel ("leverancier?"). Ik vind het niet meer dan logisch dat packard bell hierop niet ingaat, ze leveren naar mijn weten niet direct aan de klant, maar altijd via een winkel. Heel erg vreemd dat zij zich dan achter het niet leveren door packard bell verschuilen.
Re: Packerd bell je hebt nog niks en dan al geen service
Indien een winkelier een bepaald systeem niet kan leveren moet je natuurlijk niet bij de fabrikant zijn. Van elke andere fabrikant had je exact dezelfde reactie gehad.