LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op met de computer aanbieding van de postbank

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Fenkie

Pas op met de computer aanbieding van de postbank

Ongelezen bericht door Fenkie »

Beste forumleden,

Dit bericht trof ik aan op het forum van Vara kassa online:
Doe er jullie voordeel mee. Groetjes, Fenkie.

Beste forumleden. Van de week kreeg ik en velen met mij een mooie folder van de postbank in de brievenbus waarin een prachtig Compaq Presario computers worden aangeboden voor de prijs van 499 en 599 euro incl. btw en excl. beeldscherm.

Ik vond de Compaq van 599 wel interessant . Daar temeer de postbank aangaf dat deze computer normaal gesproken 799 euro kost maar voor de postbank klant een korting geld.

Enfin, ik op het internet zoeken naar het desbetreffende typenummer (Compaq presario SR1239NL). Niets te vinden over deze computer en de prijs etc.

Vervolgens heb ik contact opgenomen met HP en daar werd mij verteld dat deze computer kost... Ja u raad het al... 598,57 euro (inclusief btw en excl beeldscherm). En het model gaat eruit want het is verouderd.

Hoezo gunt de postbank zijn klanten een korting. Nog erger, de postbank steekt per computer 43 cent in zijn zak.

Ik ben heel benieuwd wat jullie nou vinden van deze actie die de postbank doet.

Groeten Anthony.

Think

Re: Pas op met de computer aanbieding van de postbank

Ongelezen bericht door Think »

Hé Fenkie,

aardig van je om dit op het forum te zetten maarre, wat heeft het voor zin. De consument trapt er toch massaal in. Ze zijn niet geinterresseerd in jouw kritsche uitlatingen maar willen het liefst belazerd worden.

Laat ze toch die pc kopen en een lekkere sigaar uit eigen doos roken (hé dat rijmt). Profiteert zittend Nederland er ook nog van.

ps. gromt die pc van de postbank ook zo?

#_#

Ongelezen bericht door #_# »

Hoezo gunt de postbank zijn klanten een korting. Nog erger, de postbank steekt per computer 43 cent in zijn zak.
ook niet slim van de postbank, je zou bijna denken dat het geen bank is.

#_#

Ongelezen bericht door #_# »

ik regel mijn bankzaken altijd bij de bank en in de supermarkt doe ik mijn boodschappen

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Compaq is overgenomen door HP en de naam compaq word alleen nog gebruikt op de pc's die bij een dixons / scheer & foppen staan...
Wat overigens niet de winkels zijn om een PC te kopen... voor hetzelfde geld koop je bij een echte computerwinkel een machine die minstens net zo veel kan en waar de service over het algemeen ook veel beter is... (het aanwezige personeel in de eerder genoemde zaken hebben namelijk niet de kennis om u van een goed advies te voorzien, ook als er vervolgens wat met de pc aan de hand is kunnen ze niks meer als u doorverwijzen naar een duur 0900 nummer van de helpdesk waar vervolgens een slecht nederlands sprekend figuur zit die er ook niks van snapt...)

Gesloten