Hallo ik had een vraag,
Ik wil dus een laptop kopen en ik heb er al een mooie gezien.
En heb al op meerder site gekeken.
Nu kwam ik op Pcone.nl
Daar zag ik de zelfde laptop staan die ik wou hebben en daar is die 60€ goedkoper als computer winkel hier in Emmen.
Ik heb de site is even goed bekeken , en gekeken waar het allemaal weg komt.
Ik von het nog al beetje vaag , want er staat een postcode op de site en die wou ik achter halen , maar blijkt dat daar helemaal geen straat is , ik kwam later uit , dat onder die poscode allemaal postbus nummers zaten , maar kon nergen straat naam vinden.
Ik weet niet als dit dus wel betrouw baar is.
Heel iemand al ervaring met PCone of kent iemand die daar pc heeft gekocht,
Laat het dan even weten.
Alvast heel erg bedankt
Site = www.pcone.nl
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pc One
Re: Pc One
Kijk eens hier en lees de reacties onderaan.
Heel erg bedankt voor deze link , ik weet nu dat beter iets duurder kan kopen zo dat ik er geen last van kan krijgen ,
bedankt. Gr Nessaja
bedankt. Gr Nessaja
Het is een persoonlijke afweging, maar ik zou zo'n laptop veel liever bij een echte winkel kopen. Allereerst zijn 70% van alle internetwinkels binnen 1.5 jaar weg (ofwel failliet ofwel opgeheven of van naam en adres veranderd). Dit betekent dat je met eventuele klachten of korting op reparatie niet kunt aankloppen bij de verkoper. Verder fungeren dit soort winkels bijna altijd alleen als doorgeefluik voor fabrieksgarantie. Dat betekent: altijd verzendkosten betalen van en naar de winkel of zelf opsturen naar de fabrikant. Vaak administratiekosten voor afhandelen van reparaties e.d.
Stel je krijgt je laptop en en is gelijk al iets mee (bijv. 3 dode pixels). Een internetwinkel kun je vaak niet bewegen de laptop direct om te ruilen, maar deze zal vrijwel altijd kizen voor reparatie.
Stel je krijgt je laptop en en is gelijk al iets mee (bijv. 3 dode pixels). Een internetwinkel kun je vaak niet bewegen de laptop direct om te ruilen, maar deze zal vrijwel altijd kizen voor reparatie.