Hallo ik ben op zoek naar een pc race stuur maar er zijn er zoveel dat ik maar moeilijk kan kiezen .
Kan iemand mij vertellen wat een goed en een realistisch stuur is en het moet ook nog werken onder windows XP
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pc race stuur
Re: pc race stuur
Het Logitech MOMO racestuur!!! Absoluut de beste gemaakt van metaal met 3 staps force feedback! Er is niet beter
Logitech is inderdaad een goede keus mits men gaat voor een Force feedback stuur.Ook de FFB sturen van Microsoft zijn goed.
En die van thrustmaster zijn zeker ook niet slecht, maar ik raad je een niet FF stuur aan, geeft teveel problemen (snel stuk) en is niet realistisch en je gaat er echt ook niet sneller mee, als je bijvoorbeeld F1 mee gaat rijden.
Ik heb al een flinke tijd de modena van Thrustmaster, en tot grote tevredenheid.
Ik heb al een flinke tijd de modena van Thrustmaster, en tot grote tevredenheid.
ik heb twee sturen namelijk eentje van Micorsoft, en een TRUST racemaster II met FF
Beiden top, heb ze al enkele jaren en zijn nog nooit kapot geweest...
De Trust is van metaal en een lederen stuur, beetje duur dat wel, maar top kwaliteit...
Micorsoft, ideaal voor F1 spelen, vooral de pendalen zijn zeer goed...
Grt Edwin en succes...
Beiden top, heb ze al enkele jaren en zijn nog nooit kapot geweest...
De Trust is van metaal en een lederen stuur, beetje duur dat wel, maar top kwaliteit...
Micorsoft, ideaal voor F1 spelen, vooral de pendalen zijn zeer goed...
Grt Edwin en succes...