LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc race stuur

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
resp0019336

pc race stuur

Ongelezen bericht door resp0019336 »

Hallo ik ben op zoek naar een pc race stuur maar er zijn er zoveel dat ik maar moeilijk kan kiezen .
Kan iemand mij vertellen wat een goed en een realistisch stuur is en het moet ook nog werken onder windows XP

de meester

Re: pc race stuur

Ongelezen bericht door de meester »

U vraagt wel heel erg veel van een product.........

Eddie

Ongelezen bericht door Eddie »

Het Logitech MOMO racestuur!!! Absoluut de beste gemaakt van metaal met 3 staps force feedback! Er is niet beter

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Logitech is inderdaad een goede keus mits men gaat voor een Force feedback stuur.Ook de FFB sturen van Microsoft zijn goed.

440

Ongelezen bericht door 440 »

En die van thrustmaster zijn zeker ook niet slecht, maar ik raad je een niet FF stuur aan, geeft teveel problemen (snel stuk) en is niet realistisch en je gaat er echt ook niet sneller mee, als je bijvoorbeeld F1 mee gaat rijden.
Ik heb al een flinke tijd de modena van Thrustmaster, en tot grote tevredenheid.

edwinn74

Ongelezen bericht door edwinn74 »

ik heb twee sturen namelijk eentje van Micorsoft, en een TRUST racemaster II met FF

Beiden top, heb ze al enkele jaren en zijn nog nooit kapot geweest...

De Trust is van metaal en een lederen stuur, beetje duur dat wel, maar top kwaliteit...

Micorsoft, ideaal voor F1 spelen, vooral de pendalen zijn zeer goed...

Grt Edwin en succes...

Gesloten