zoals je leest heeft TS het opgelost dus ik zie dan geen noodzaak om een nieuwe te kopen terwijl die pas 3 jaar oud is , maar goed als je genoeg geld hebt, na 3 jaar is nog niet veel versleten althans dat vind ik.Dat hangt er van af of het economisch voordeliger is om "het" op te lossen. Op een gegeven moment is zo versleten of hopeloos verouderd dat veel geld er in steken onwijs
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PC supertraag, upgraden of nieuwe kopen?
Re: PC supertraag, upgraden of nieuwe kopen?
Op 22 jul 2011 10:57 schreef Douwe63:
En op 07 aug 2011 09:32 schreef hij:Al een jaar dramatisch langzaam. Terwijl ik de pc gewoon voor huis-tuin-keuken gebruik (mail, internet, word. Geen games bv).
Met andere woorden de eerste informatie was niet compleet. Als TS meteen geschreven had, dat hij, naast het door hem genoemde huis-tuin-keuken gebruik ook een ander programma geïnstalleerd had, dan had hij meteen een zinnig antwoord gekregen. Conclusie: je moet eerst het probleem goed, duidelijk en compleet beschreven hebben. En dan is de oplossing meestel heel simpel.De belangrijkste gevonden. Heb op mijn pc http://www.worldcommunitygrid.org/ al jaren draaien. Daarmee draag je bij aan wereldwijd onderzoek naar kanker, aids, schoon water etc. Erg nuttig dus. Maar deze bleek ontzettend veel CPU te gebruiken! Heb programma nu anders ingesteld (vertraging drie minuten, draait alleen als ik zelf computer niet gebruik). En zowaar!!! CPU staat nu terwijl ik dit bericht tik constant onder de 10%!
-
En mocht de oplossing niet simpel zijn, is het door duidelijk te zijn in ieder geval simpeler te bedenken hoe het probleem op te lossen is.
Niet handig is bijv. : Ik heb een computer 3 weken geleden bij de Lidl gekocht en ineens doet ie het niet meer, wat een vervelend service!!! Koop geen x merk want mijn neefje zijn moeder en daar weer een vriend van had 'm ook en die ging ook na 10 jaar stuk.
Niet handig is bijv. : Ik heb een computer 3 weken geleden bij de Lidl gekocht en ineens doet ie het niet meer, wat een vervelend service!!! Koop geen x merk want mijn neefje zijn moeder en daar weer een vriend van had 'm ook en die ging ook na 10 jaar stuk.