LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc4everyone

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
dumoulir

pc4everyone

Ongelezen bericht door dumoulir »

Begin september 2010 heb ik een apple netbook gekocht bij pc4everyone en €399 betaald via ideal. Deze zou binnen 8 dagen geleverd worden. Tot 2 maal toe hebben ze en mail gstuurt dat de computer later geleverd zou worden. Op 22 oktober is uiteindelijk de bestelling geanuleerd en ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen(via e-mail door hun bevestigd). Dit is tot op heden nog steeds niet terug gestort. Ik heb herhaaldelijk gebeld en steeds werd me beloofd dat ik het einde van de week het geld terug zou hebben.
Ik kreeg meestal 2 dezelfde personen aan de lijn. Op een gegeven moment kreeg ik de indruk dat deze callcenter medewerksters een spel met je spelen. Het lijkt er op dat er een competitie speelt wie het langste een klant aan het lijntje kan houden. Ook lijkt het er op dat ik mijn geld dus nooit meer terug krijg.
Ook ik ben consument en kan maar 1 keer geld uitgeven. Daarom wilde ik al 2e hands kopen. Dat zij met dit gedrag de decembermaand ook nog eens volledig hebben bedorven dringt waarschijnlijk niet tot hun door met hun "spel"

tennis

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door tennis »

Hier moet je het berichtje schrijven, want dit topic bestaat al:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=240

Gesloten