LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playsation 4 gebanned

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Playsation 4 gebanned

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Student90 schreef:
bprosman schreef:
Denk dat TS precies weet wat hij heeft gedaan.
Als ik een "tegoedbon" krijg van het CJIB staat daar precies op wat ik gedaan heb en wat het kost en hoe ik in beroep moet gaan.
Er staat niet "dat weet je zelf wel wat je verkeerd gedaan hebt".
Sony.. tja ... anders zou het ook al snel op "klantvriendelijk" gaan lijken en dat willen we natuurlijk ook niet.
In dat geval treedt de overheid handhavend op; dat is met meer regels omkleed.

TS zou mijn inziens wel kunnen betwisten dat de algemene voorwaarden redelijk zijn. Of dat werkelijk zo is, kan ik zo niet beoordelen.
Voor een gratis dienst?

Het product "Playstation" werkt nog gewoon, echter is het apparaat niet meer welkom op het gratis netwerk om online te kunnen gamen. Het zijn twee verschillende producten.

Playstation gaat niet in discussie als je gebanned bent, immers weet degene die is gebanned prima waarom het is gebeurd maar hopen er nog onderuit te komen.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Playsation 4 gebanned

Ongelezen bericht door Student90 »

sylvesterb schreef:
Student90 schreef: In dat geval treedt de overheid handhavend op; dat is met meer regels omkleed.

TS zou mijn inziens wel kunnen betwisten dat de algemene voorwaarden redelijk zijn. Of dat werkelijk zo is, kan ik zo niet beoordelen.
Voor een gratis dienst?

Het product "Playstation" werkt nog gewoon, echter is het apparaat niet meer welkom op het gratis netwerk om online te kunnen gamen. Het zijn twee verschillende producten.

Playstation gaat niet in discussie als je gebanned bent, immers weet degene die is gebanned prima waarom het is gebeurd maar hopen er nog onderuit te komen.
Je suggereert nu dat de algemene voorwaarden altijd geldig zijn in het geval van een gratis product/dienst. Dat is (uiteraard) niet zo.

alfatrion
Berichten: 21946
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Playsation 4 gebanned

Ongelezen bericht door alfatrion »

sylvesterb schreef:Voor een gratis dienst?
Ja, dat kan. Het product is gekocht met bepaalde verwachtingen, ook over de dienst. En die dienst wordt natuurlijk op de een of de andere manier betaald.

Mucha

Re: Playsation 4 gebanned

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

ik79
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 jan 2017 08:31

Re: Playsation 4 gebanned

Ongelezen bericht door ik79 »

Laat me raden, hij heeft een hack gedaan op jouw ps4 voor GTA 5/ online. Zeg maar dag tegen jouw playstation en account. Enige wat je kunt doen is een nieuwe playstation en account maken.

Gesloten