Als ik een "tegoedbon" krijg van het CJIB staat daar precies op wat ik gedaan heb en wat het kost en hoe ik in beroep moet gaan.
Er staat niet "dat weet je zelf wel wat je verkeerd gedaan hebt".
Sony.. tja ... anders zou het ook al snel op "klantvriendelijk" gaan lijken en dat willen we natuurlijk ook niet.
In dat geval treedt de overheid handhavend op; dat is met meer regels omkleed.
TS zou mijn inziens wel kunnen betwisten dat de algemene voorwaarden redelijk zijn. Of dat werkelijk zo is, kan ik zo niet beoordelen.
Voor een gratis dienst?
Het product "Playstation" werkt nog gewoon, echter is het apparaat niet meer welkom op het gratis netwerk om online te kunnen gamen. Het zijn twee verschillende producten.
Playstation gaat niet in discussie als je gebanned bent, immers weet degene die is gebanned prima waarom het is gebeurd maar hopen er nog onderuit te komen.
Student90 schreef:
In dat geval treedt de overheid handhavend op; dat is met meer regels omkleed.
TS zou mijn inziens wel kunnen betwisten dat de algemene voorwaarden redelijk zijn. Of dat werkelijk zo is, kan ik zo niet beoordelen.
Voor een gratis dienst?
Het product "Playstation" werkt nog gewoon, echter is het apparaat niet meer welkom op het gratis netwerk om online te kunnen gamen. Het zijn twee verschillende producten.
Playstation gaat niet in discussie als je gebanned bent, immers weet degene die is gebanned prima waarom het is gebeurd maar hopen er nog onderuit te komen.
Je suggereert nu dat de algemene voorwaarden altijd geldig zijn in het geval van een gratis product/dienst. Dat is (uiteraard) niet zo.
Ja, dat kan. Het product is gekocht met bepaalde verwachtingen, ook over de dienst. En die dienst wordt natuurlijk op de een of de andere manier betaald.
Laat me raden, hij heeft een hack gedaan op jouw ps4 voor GTA 5/ online. Zeg maar dag tegen jouw playstation en account. Enige wat je kunt doen is een nieuwe playstation en account maken.