LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playstation 2

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Bert Quik

Playstation 2

Ongelezen bericht door Bert Quik »

Belachelijke aktie Bijenkorf

Ik vond het een belachelijke vertoning op Zaterdag 5 Oktober
Samen met mijn zoontje van 7 in de rij voor welgeteld 70 playstations.
Geen mogelijkheid tot reklamering zegt de kassiere.
Sta je dan .
Tot Maandag 14 Oktober de uitzending van Radar .
Ik was niet de enigste die er zo over dacht.
Maar ja ik heb geen reklamering ingedient alleen een boze mail gestuurd.
Waarop ik nog steeds geen antwoord heb.
Weer de plank misgeslagen.
Ik doe een beroep op meerdere gedupeerde om de bijenkorf onder druk te zetten zodat we toch een Playstation voor dit bedrag kunnen krijgen.

groetjes B.Quik

Paul Dibbets

Re: Playstation 2

Ongelezen bericht door Paul Dibbets »

Bij de Bijenkorf in Rotterdam was het een stormloop voor de Playstation 2, met een hele rij wachtenden tot gevolg.
Gezegd werd dat er een honderdtal Playstations beschikbaar was.
Daarmee zou een groot aantal van de wachtenden bediend kunnen zijn, ware het niet dat er klanten met 2 of 3 Playstations tegelijk weg gingen.
Een medewerker daarop aangesproken zei: "de meesten nemen er maar 1" en er bleven klanten met 2 of 3 Playstations glunderend langs de rij wachtenden komen ...
Op een gegeven moment werd er vooraan de rij bij de balie zelfs tot € 215 geboden aan wachtenden die bijna aan de beurt waren; snel verdient als je dan even een extra Playstation koopt en meteen doorverkoopt.

Als je zo'n rij mensen ziet is het toch niet zo moeilijk om te verzinnen dat "1 per klant" eerlijker is en meer tevreden klanten oplevert in plaats van een paar tevreden "klanten" (de meesten van degenen die vooraan stonden, waren volgens mij nou niet echte Bijenkorf klanten) en verder alleen maar ergernis.

Dus ook wij zijn teleurgesteld en gefrustreerd naar huis gegaan en hebben een klacht via de email ingediend, in de hoop dat De Bijenkorf ons alsnog tegemoet komt.

Groetjes, Paul

Paul Dibbets

Ongelezen bericht door Paul Dibbets »

Onze waardering voor de positieve reactie van De Bijenkorf op onze klachten.

Groet,
Paul

Bert Quik

Ongelezen bericht door Bert Quik »

Effectief

Alle inspanningen hebben effect gehad.
Na een aantal boze mailtjes heb ik vrijdag 25-10 een playstation afgehaald bij de Bijenkorf voor 199 euro.
Reklameren heeft dus wel degelijk zin.

Bert Quik

brian

Ongelezen bericht door brian »

kapotte ps2's? hoezo kapot komt die fout vaker voor zit het hem in de software/hardware en waar aan kan ik merken dat hij kapot gaat of dat mankement heeft.Waarom zeggen jullie reageer als j een kapotte ps2 heb ???? ( btw niet dat mijn ps2 stuk is maar mocht er iets zijn weet ik als het het zelfde is wat het is) misschien ligt de fout bij die persoon gewoon aan het ombouwen ervan kleine tip misschien ??

Tomara

Ongelezen bericht door Tomara »

Leestekens zijn je vriend...

natuurlijk kan chippen negatieve gevolgen hebben, maar als je kijkt naar de problemen die mensen hebben dan is het echt zelden de chip. Het ligt eigenlijk niet eens zo vaak aan de mensen zelf, als ze zelf schuldig zijn dan is het over het algemeen ook goed mis (over controller-kabel gestruikeld en Playstation gevloerd, cola erover gemorsd).

De meest voorkomende problemen zijn DREs (Disc Reading Errors), die worden over het algemeen verzaakt door één van deze twee dingen (ik controleer ze altijd op beide):

-Stof. Stofs op de rails, lens kan niet goed bewegen en dus niet goed lezen. Te herkennen aan een tikkend geluid. Hoe op te lossen? Haal de stofzuiger langs de ventilatie gaten. Meestal lost dat het op. Zo niet, openhalen en gewoon grondig schoonmaken, doe dit niet als je niet weet wat je doet, je verbreekt hier namelijk het garantiezegel mee.

-Voltage-problemen. De PS2 leest bepaalde soorten discs niet meer. Voor het lezen van CDs heeft de laser een andere sterkte nodig dan voor het lezen van DVDs, als het voltage vaak verandert wordt krijgt de PS2 daar problemen. Om het te verhelpen moet je de laser bijstellen, eigenlijk een eenvoudige ingreep.

Geen problemen die oplossingen van 100 euro nodig hebben dus...

Girl

Ongelezen bericht door Girl »

Bij zulke acties worden er een x aantal artikelen ingekocht, in dit geval Playstations. En helaas is het zo dat als die artikelen op zijn, dat er dan altijd klanten teleurgesteld moeten worden. Ik ben het met u eens dat de regel 1 per klant ingevoerd zou moeten worden.

De Bijenkorf lost klachten wel netjes op in dit geval.

MithraMadness

Ongelezen bericht door MithraMadness »

word leuk als de PSP dadelijk komt... heb gelukkig gereserveerd bij Games City.

pmjager

Ongelezen bericht door pmjager »

Dit heeft helemaal niks met de ps2 te maken maar wel met de Bijenkorf. Bij ons in de Bijenkorf in Groningen hadden ze Ipod Minis voor maar 150 euro te koop :shock: . Ik ga opgetogen naar de Bijenkorf en wat krijg ik van de cassiere te horen? 'De Ipods zijn al uitverkocht'. Na 5 minuten dacht ik? Dat kan toch niet :!: Ik informeer nog even verder en wat blijkt? In totaal zijn er maar 18 Ipod Minis verkocht! Nou, lekkere actie van de Bijenkorf is dat zeg. Klanten lekker lokken met goedkope Ipods en er dan maar 18 kunnen verkopen!

Girl

Ongelezen bericht door Girl »

Tja waarom kunnen ze Ipods zo goed verkopen? Omdat ze ze goedkoop kunnen inkopen. De Bijenkorf heeft 12 filialen die meedoen aan zulke acties en er wordt landelijk ingekocht en vervolgens worden de artikelen verdeeld over de filialen.

Kan het personeel niets aan doen maar die moeten wel de hele dag die klachten aanhoren terwijl inkoop verantwoordelijk is voor zulke actiegoederen.

gaste

Ongelezen bericht door gaste »

waarom zo goedkoop omdat het oude ipods mini zijn.
Apple heeft nl net nieuwe versie op de markt. Dus de oude met battery die minder lang meegaat en nieuw nu 199 kost gingen voor 150 de deur uit, is niks inkoop of actie is gewoon oude voorraad de deur uit doen.

Gesloten