LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pluim: Iedereen goedkoop naar de HCC Dagen / HME 2009

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Kees van den Berg

Pluim: Iedereen goedkoop naar de HCC Dagen / HME 2009

Ongelezen bericht door Kees van den Berg »

HCC heeft voor iedereen zichtbaar op de frontpage van hun site een kortingcode staan(HCC0906). Iedereen kan van deze korting gebruik maken en naar de HME 2009 (of zo je wilt Hcc dagen) voor 3,50 bij het kopen van kaarten in de voorverkoop. Pluim voor de HCC die dit mogelijk maakt en zo wat goed maakt voor de blunders van de afgelopen jaren. Dus ook niet leden (dus bijvoorbeeld de leden die van alle ellende zijn weggelopen afgelopen jaar) kunnen met de hcc korting kaarten voor de HME kopen. Gaaf!
Kees

Kees van den Berg

Re: Pluim: Iedereen goedkoop naar de HCC Dagen / HME 2009

Ongelezen bericht door Kees van den Berg »

Eind juni was het nog 3,50 euro, maar nu weer 6 euro. Geloof dat ze het niet helemaal snappen bij HCC. Van een fikse korting naar een fooi.....geen pluim meer!

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wat is het nut om nog naar de HME te gaan voor leden van HCC. Volgens mij is dat er niet.
Een belangrijk onderdeel was altijd de koopjesmarkt. Maar dezelfde koopjes zijn veel voordeliger via het internet te koop of via een van de andere beurzen, dus dat voordeel is weg.
Blijft over het kennis maken de HCC en de groeperingen. Ik denk niet de computer enthousiast (want hobbyist is denk ik geen goede omschrijving meer) daar op zit te wachten. Er zullen er maar weinig zijn doe nog interesse in de computergestuurde freesmachine, die ieder jaar ten tonele gevoerd wordt. Toch zijn er ook wel groeperingen, die het beter begrijpen, zoals HCC!Compusers met een goed blad en bij iedere uitgave een DVD vol met goede software. Er zijn toch wel lichtpuntjes.
Maar wat de HCC nog steeds niet wil inzien is dat de hobbyist van toen niet meer bestaat. De meeste computergebruikers van nu weten meer dan de hobbyisten van toen. Mijn dochters van 10 en 12 zijn soms handiger dan ik met een PC en alles wat daar om heen hangt.

En dan zijn de kosten wel erg hoog. Behalve de toegang moet je ook nog eens € 12,00 (ruim 26 oude guldens!) betalen om je auto te parkeren. En als je wat wil eten, kom je na een tijd in de rij gestaan te hebben er achter dat je eventuele koopjesvoordeel als sneeuw voor de zon verdwijnt. Kortom, mij zullen ze er niet meer zien.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Dat niet alleen.
De sfeer van die tijd is er ook niet meer.
Computers was in die tijd voor bedrijven en hobbyisten, nu is de computer voor an-mass.

Daarbij gaat de technische ontwikkelingen ook veel sneller dan in die tijd.

Gesloten