LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Poll: Duurdere printer en goedkopere inktpatronen.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.

Zal de duurdere printer verkocht worden:

A: Ja, de aanschafprijs weegt niet op tegen de patroonprijs.
1
50%
B: Nee, de aanschafprijs is belangrijker dan de prijs van de patronen.
1
50%
C: Andere mening (verklaren aub.)
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2

BBCS
Contacteer:

Poll: Duurdere printer en goedkopere inktpatronen.

Ongelezen bericht door BBCS »

In de diverse topics wordt aangegeven dat de printers zelf heel goedkoop zijn, maar dat de patronen heel duur zijn.
Veel mensen klagen erover.

Wat zal er gebeuren als een printerfabrikant een printermodel op de markt zet, waarbij de printer bij de aanschaf veel duurder zal zijn, maar de inktpatronen veel en veel goedkoper?

Kom maar op! :lol:

nogeda

Re: Poll: Duurdere printer en goedkopere inktpatronen.

Ongelezen bericht door nogeda »

Een duurdere printer kopen is nu al mogelijk.
Het afdrukken van foto's is een dure zaak en kost veel inkt. Het is goed koper om deze gewoon bij een winkel te laten afdrukken, dit kost maar 9 of 11 cent.

Ik heb dit zelf opgelost door een kleuren laserprinter te kopen wel duurder maar totaal stukken goedkoper
Voor mijn zoon die student is heb ik een zwart/wit laserprinter gekocht. Dit omdat hij veel werstukken moet maken. Hij heeft nu met een competeble tonerkit 6000 pagina's voor 30 euro.

En dat is goedkoop

jor

Re: Poll: Duurdere printer en goedkopere inktpatronen.

Ongelezen bericht door jor »

Dat zou zeker mijn voorkeur hebben.Nu koop je een bv Canon All In One voor €79.- en daar zitten minimaal gevulde cartridge's in zodat na een paar weken deze leeg zijn.Dan ben je aan de beurt want twee normaal gevulde cartridge's komen op dezelfde prijs uit als de complete printer/scanner.Een idiote situatie en erg onwenselijk uit millieu -overweging. Dus maak de printer een flink stuk duurder en de cartridge's HEEL VEEL goedkoper en iedereen, Inclusief het millieu is beter af.Ik ben tegen nepcartridge's omdat de kwaliteit daar erg slecht van is en de printer snel kapot is of slechter print.Ook gaf ik het voorbeeld van een Canon maar je kunt daar vrijwel elk merk neerzetten. De printers met meedere kleuren ( waarbij je 1 kleur kunt vervangen ) Zijn als je het omrekent net zo duur en ook onhandig, 1 kleur op? Eerst de nieuwe halen want de printer weigert.Niet zo gebruiksvriendelijk in mijn ogen.De volgende printer zal dus een stuk duurdere laserprinter worden met een grote toner waardoor de uiteindelijke prijs van een printje veel lager uitvalt.

Gesloten